Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@22:53:04 GMT

درهای بسته رو به قهرمان کشتی جهان

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۸۴۷

درهای بسته رو به قهرمان کشتی جهان

به گزارش افکارنیوز،

 فرانک استابلر که ۳ مدال طلا و ۲ مدال برنز جهان را در کارنامه خود دارد، بزرگترین آرزوی خود را کسب مدال در بازی های المپیک توکیو می داند.

اخبار ورزشی-این کشتی گیر آلمانی هم اکنون تمرینات خود را به صورت شخصی و با پهن کردن تشک کشتی، در مرغداری پدربزرگش انجام می دهد و در اکثر مواقع از آدمک برای تمرینات خود استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استابلر گفت: ویروس کرونا برای ورزشکاران محدودیت هایی را ایجاد کرده است اما این محدودیت ها برای ورزش های تماسی مانند کشتی فاجعه است، چراکه به احتمال زیاد آخرین ورزش هایی خواهیم بود که پس از کرونا می توانیم به حالت عادی برگردیم.

استابلر که ۳۱ سال سن دارد گفت: نمی خواهم زیاد گلایه کنم اما درهای سالن های تمرینی ما در آلمان ماه ها است که بسته شده است. بزرگترین آرزوی من کسب مدال در المپیک توکیو در سال آینده است و به همین دلیل آرزو می کنم که بتوانم به روند عادی تمرینات خود بازگردم.

در حال حاضر که رشته هایی همچون فوتبال و بسکتبال بدون تماشاگر در آلمان برگزار می شود اما احتمال بازگشایی تمرینات و مسابقات رشته هایی مانند کشتی، بوکس، جودو، کارتا و ... دور از انتظار است، چراکه خطر ابتلا به این ویروس کرونا در این ورزش ها بالاست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مدال المپیک کشتی المپیک کشتی مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پروازها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی،‌ ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

کد خبر 6081829

دیگر خبرها

  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد