Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اوجاقی مدیرفنی تیم‌های ملی ووشو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما برای برنامه ریزی جهت برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ ووشو و تشکیل اردو‌های تیم ملی منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا مجوز فعالیت را صادر کند.

او ادامه داد: اگر مجوز فعالیت برای برگزاری لیگ ووشو صادر شود در آن صورت مسابقات بدون تماشاگر و با رعایت مسائل بهداشتی و گندزایی سالن آکادمی ووشو باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال ما منتظر هستیم پروتکل‌های بهداشتی را دریافت کنیم تا نیمه نهایی و فینال لیگ را برگزار کنیم. علاوه بر این  فعالیت ووشو در بخش تالو آزاد شده، اما در بخش ساندا هنوز  در همه شهرها اجازه ندادند.

اوجاقی درباره اینکه بعد از استعفای خمیس آبادی هنوز جایگزینی برای او انتخاب نشده است، گفت: با توجه به اینکه ۳ هفته  تا برگزاری انتخابات باقی مانده به همین علت مسئول سازمان لیگ انتخاب نشده است تا فرد جدید از سوی رئیس جدید فدراسیون ووشو برگزیده شود.   

خمیس آبادی نیروهای خوبی در سازمان لیگ تربیت کرده است 

مدیر فنی تیم‌های ملی گفت: خمیس آبادی مسئول سازمان لیگ ووشو یکی از نیرو‌های زحمتکش و کاربلد فدراسیون ووشو بود و مسابقات کشوری و لیگ را با کیفیت برگزار می‌کرد و در این باره مشکلی نداشتیم. البته خمیس آبادی نیرو‌های خوبی در سازمان لیگ تربیت کرده است و هر کدام از آن‌ها آماده هستند تا جایگزین مسئول سابق شوند.

اوجاقی درباره اینکه ووشو کاران چه زمانی می‌توانند تمرینات خود را شروع کنند، اظهار کرد: به هر حال فعالیت در بخش تالو در همه جا آزاد است، چون این ورزش به صورت انفرادی انجام می‌شود و برخورد نزدیک ندارد، اما آغاز تمرینات در بخش ساندا در شهر‌هایی با وضعیت سفید آزاد شده و در شهر‌هایی با وضعیت قرمز ممنوع است. همچنین سانداکاران در شهر‌هایی با وضعیت زرد با رعایت پروتکل بهداشتی می‌توانند تمرین کنند.

پیشرفت ووشو به خاطر کار تیمی است 

اوجاقی درباره  وضعیت سرمربیگری خود در تیم ملی  ووشو گفت:  به نظرم  پیشرفت ووشو به خاطر کار تیمی است و همه افراد همانند یک پازل در سرجای خود قرار گرفتند. هر فردی که جایگزین علی نژاد برای پست ریاست فدراسیون ووشو شود در صورتی که اصول کار تیمی را زیر پا بگذارد این رشته ورزشی محکوم به شکست و نابودی است.

او ادامه داد: البته من پای‌بند به انجام کار تیمی هستم و شرایط لازم را برای پست ریاست فدراسیون ووشو دارم، اما این دلیل نمی‌شود تا بگویم رئیس فدراسیون می‌شوم، چون پیشکسوتان، روسای هیئت‌ها  و صاحب نظران نظر نهایی را می‌دهند و رای اکثریت مهم است.

تنها مجوز برای فعالیت ووشو صادر نشده است 

مدیر فنی تیم ملی ووشو درباره اظهارات برخی از افراد مبنی بر تبعیض بین ووشو با سایر رشته‌های رزمی اظهار کرد: ما براساس مستندات باید حرف بزنیم و دستورالعمل‌های بهداشتی برای رشته‌های رزمی مشخص کرده که فعالیت رشته ورزشی تالو در ووشو، پومسه در تکواندو و کاتا در کاراته آزاد است و تنها مجوز برای ووشو صادر نشد. اگر نامه‌ای و مستندی مبنی بر شروع فعالیت ووشو به تنهایی دارند را ارائه بدهند.

او در پایان خاطر نشان کرد: ما باید دست به دست هم بدهیم تا روند موفقیت‌های ووشو ادامه یابد و کار‌های تخریبی نکنیم و نظرات غیر کارشناسی هم ارائه ندهیم.

بیشتر بخوانید: اوجاقی: برای برگزاری اردو‌های ووشو منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ووشو حسین اوجاقی تیم ملی ووشو فدراسیون ووشو خمیس آبادی سازمان لیگ کار تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود

مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر توضیح داد: تنها مرجع صدور مجوز رویدادهای هنری در کشور، وزارت فرهنگ است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین سمیعی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیحاتی نسبت به لغو کنسرت‌های موسیقی در بوشهر گفت: تاریخ برگزاری کنسرت آرمان گرشاسبی که قرار بود ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه برگزار شود، به دلیل سوءتفاهمی که بین اداره اماکن و شرکت کنسرت‌گذار ایجاد شده بود، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد و مجوز کنسرت دیگری (معین زندی) تاکنون اصلا صادر نشده است که بخواهد لغو شود. این کنسرت نیز در آینده برای دریافت مجوز مشکلی نخواهد داشت.

سمیعی ادامه داد:  نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را  رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود.

وی با بیان اینکه  زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند گفت: در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

سمیعی در پایان نیز اظهار داشت: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

دیگر خبرها

  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • بليت جديد براى نبرد جهانى تيم ملى ووشو صادر شد
  • ۳۲۵۹ مجوز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم صادر و تمدید شد