Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی رضایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جلسه کمیته ملی پارالمپیک، تصمیم بر آن شد تا ورزشکارانی که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو دارند از ۲۵ خردادماه زیر نظر این کمیته تمرینات خود را با رعایت پروتکل بهداشتی شروع کنند. البته برای ورزشکاران معلول شرایط ویژه ای در نظر گرفتیم که فراتر از توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اردو آماده‌سازی این ورزشکاران تا شهریور ادامه دارد و در شهریورماه ورزشکاران شانس نقره هم اضافه خواهند شد. البته ورزشکارانی که نقره‌ای نزدیک به طلا هستند می‌توانند در اردو مرحله اول شرکت کنند. فدراسیون‌های مربوطه تا ۲۵ خردادماه زمان دارند تا اسامی ورزشکاران و مکان‌های محل اردو را به کمیته ملی پارالمپیک ارسال کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ادامه داد: شرایط برای این تیم متفاوت از سایر رشته‌ها است چون والیبال نشسته ورزشی گروهی و متفاوت از رشته‌های انفرادی و نیاز به نکات بهداشتی زیادی دارد. تصمیم بر آن است که اردوی این تیم از شهریورماه شروع شود. تا پارالمپیک ۱۷ ماه زمان داریم و تمام  هزینه‌ تمرینات ورزشکاران زیر نظر کمیته ملی پارالمپیک توسط این کمیته پرداخت خواهد شد.

 دبیر اجرایی کمیته ملی پاراالمپیک با اشاره به رکورد گیری از برخی ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده‌اند، گفت: شاید یک ورزشکار با عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی جواز حضور در توکیو را کسب کرده باشد اما سطح مسابقه و رکورد واقعی او در مقایسه با تمام حریفان سنجیده شود. رکورد تمامی مدعیان در سایت‌های جهانی مربوط به هر رشته‌ای وجود دارد و ملاک استناد کمیته ملی‌پارالمپیک رکورد کلی یک فرد در مقایسه با رقیبان او است.

برچسب‌ها توکیو هادی رضایی تیم ملی والیبال کمیته ملی پارالمپیک پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو هادی رضایی تیم ملی والیبال کمیته ملی پارالمپیک توکیو هادی رضایی تیم ملی والیبال کمیته ملی پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست

نرخ ین ژاپن در برابر دلار به کمترین میزان خود در ۳۴ سال گذشته رسیده است.

به گزارش ایسنا، وزارت دارایی ژاپن آمادگی خود را برای اقدامات قاطع با توجه به تداوم تضعیف ین اعلام کرد.

نرخ ین ژاپن به پایین‌ترین سطح ۱۵۵ ین در برابر دلار از ژوئن ۱۹۹۰ کاهش یافت و بر اساس داده‌های معاملات ارز الکترونیکی در بورس توکیو، دلار به ۱۵۵.۰۸-۱۵۵.۱۱ ین صعود کرد.

وزارت دارایی ژاپن برای اقدامات قاطع با توجه به تداوم تضعیف ین آماده می‌شود.

به نقل از بیزنس، فعالان بازار به این مورد تمرکز کردند که این وزارتخانه مداخلات ارزی انجام می‌دهد یا خیر.

با توجه به سابقه این مورد، اقداماتی به ویژه در اکتبر ۲۰۲۲ انجام شد، زمانی که نرخ به ۱۵۱.۹۴ ین در برابر دلار کاهش یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • یورو رکورد زد
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان