Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش با بیان اینکه علاوه بر جابجایی نفرات و افراد بومی، بالگرد‌های ارتش تجهیزات مربوط به اطفای حریق را نیز به ارتفاعات می‌بردند و در اختیار مردم قرار می‌دادند، عنوان کرد: ۸ فروند بالگرد ارتش در جنگل‌های گهگیلویه و بویراحمد به اطفای حریق کمک کردند. تاریخ انتشار: 08:00 - 16 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۹۵۸

امیر حمزه بیدادی در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: عملیات کمک به اطفای حریق جنگل‌های کهکیلویه و بویراحمد توسط بالگرد‌های ارتش، طی ۴ روز تا ظهر روز دوشنبه ۱۲ خرداد ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به صعب العبور مناطق دچار حریق شده در ارتفاعات استان کهکیلویه و بویراحمد، تنها راه جابجایی نیرو‌ها در ارتفاعات برای اطفای حریق استفاده از بالگرد‌ها بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش با بیان اینکه علاوه بر جابجایی نفرات و افراد بومی، بالگرد‌های ارتش تجهیزات مربوط به اطفای حریق را نیز به ارتفاعات می‌بردند و در اختیار مردم قرار می‌دادند، عنوان کرد: ۸ فروند بالگرد ارتش در جنگل‌های گهگیلویه و بویراحمد به اطفای حریق کمک کردند.

امیر بیدادی با بیان اینکه بالگرد‌های هوانیروز ارتش صرفا اقدام به جابجایی نیرو‌های مردمی برای اطفای حریق در جنگل‌های کهکیلویه و بویراحمد کردند و هیچ نیروی مخصوص ارتشی برای این منظور توسط بالگرد‌ها جابجا نشد، خاطرنشان کرد: در اثنای عملیات برای کمک به اطفای حریق در جنگل‌های کهکیلیویه و بویراحمد،  گردان بلیّات تیپ ۳۹۲ نیز آتش سوزی جنگل‌های خسرج در منطقه دشت آزادگان را مهار کرد.

بیشتر بخوانید: ۵۵ ساعت پرواز بالگرد‌های ارتش برای مهار آتش‌‎سوزی جنگل‌های زاگرس ظرف سه روز

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر بیدادی ارتش اطفای حریق جنگل های خوزستان کرونا در خوزستان بالگرد های ارتش اطفای حریق بالگرد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در جاده مخصوص تهران - کرج بلافاصله تیم های امدادی به محل شتافتند.

او افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک گارگاه چوب بری به مساحت ۵۰۰ متر مربع شعله ور شد که باتلاش آتش نشانان مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

سمیعی افزود: برای مهار آتش سوزی و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر سه هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۲۰،۱۱۶،۱۱۳،۱۱۱،۱۰۴ کرج به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران