Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:52:03 GMT

بیش از ۲۰۰۰ پروژه جاری در لرستان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۹۳۹

بیش از ۲۰۰۰ پروژه جاری در لرستان وجود دارد

ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان بیش از ۲۰۰۰ پروژه جاری داریم و با توجه به کمبود بودجه و اعتبارات نمی‌توانیم همه آن‌ها را به سرانجام برسانیم.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به کارکرد و تشکیلات جدید مجمع نمایندگان استان طبیعی است که با برنامه و انسجام جدید از این ظرفیت به نفع استان بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دو روز گذشته اعتبارنامه‌های نمایندگان تصویب شد و به رسمیت پیدا کرد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد دادم به نمایندگان استان که جلسه‌ای را با حجت‌الاسلام شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و دکتر خادمی استاندار استان داشته باشیم.

کاظمی گفت: ضرورت دارد اولویت‌های استان را شناسایی و در راستای پیشرفت آنان تصمیم‌گیری کنیم.

وی بیان کرد: در استان بیش از ۲۰۰۰ پروژه جاری داریم و با توجه به کمبود بودجه و اعتبارات نمی‌توانیم همه آن‌ها را به سرانجام برسانیم.

کاظمی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که با همفکری استاندار، نمایندگان و سایر مسئولین استان پروژه‌های اولویت‌داری در کل حوزه‌های انتخابیه استان مشخص کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان تصریح کرد: انتخاب این پروژه‌ها قطعاً عدالتی را به دنبال خواهد داشت و بودجه و اعتبارات را متمرکز کنیم روی پروژه‌های اولویت‌دار تا سالانه چندین مورد آن‌ها را به مرحله افتتاح برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجمع نمایندگان لرستان پروژه پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دور‌های گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.
وی با اشاره به برخی نیاز‌های ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.
استاندار اردبیل گفت: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.
عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سد‌های معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال، تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
در این نشست که در ادامه نشست‌های بررسی مسائل پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد، موضوعات دیگری، چون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش هم مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت