Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@18:05:47 GMT

مرد بداقبال، قربانی خواب شوم راهب هندو شد!

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۹۶۱

مرد بداقبال، قربانی خواب شوم راهب هندو شد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در عملی تکان دهنده یک راهب هندو اقدام به سر بریدن یک مرد محلی در هند کرد. در این حادثه «سانساری اُجها»، ۷۰ ساله که به علت مصرف ماری جوانا در حالت عادی نبود اقدام به بریدن سر «ساروج کومار پرادهان» ۵۲ ساله کرد. این راهب هندو پس از انجام این عمل تکان دهنده خود را به  پلیس معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در شرح علت این اقدام خود گفت که به درخواست الهه‌ای که به خواب او آمده دست به این عمل هولناک زده است. او مدعی شد که این الهه در خواب به او گفته که با انجام این عمل به پایان دادن کرونا در هند کمک خواهد کرد. این مرد گفت پس از یک بحث و جدل با قربانی اقدام به بریدن سر او کرده است.

این راهب که اهل منطقه «باندهاهودا»، ایالت اودیشا هند است در ساعت ۱ بامداد و با تبر در داخل معبد دست به این اقدام زد. تبری که راهب با آن دست به این قتل زد به اداره پلیس منتقل شد. گفته می شود که هنگام این عمل هولناک درگیری ای نیز بین قربانی و قاتل رخ داده بود.  جسد قربانی برای انجام کالبدشکافی به بیمارستان منتقل شده است.

بنا به گفته کاراگاه «آشیش کومار سنگ»، این راهب در لحظه انجام این قتل حالت عادی نداشت و روز بعد از جنایت خود را به پلیس تسلیم کرد. این کارآگاه هندی گفت اوج‌ها در اعترافات خود گفته است که یک الهه هندو به خواب او آمده و از او خواسته تا برای پایان دادن به بحران کورنا یک انسان را قربانی کند.

بیشتر بخوانید: لحظه تکان دهنده نجات نوزاد زنده به گور شده! (+۱۸)

تحقیقات پلیس محلی هند نشان داد که قربانی نیز قبل از وقوع جنایت به همراه راهب قاتل اقدام به مصرف ماری جوانا کرده بود. وقوع این حادثه با واکنش‌هایی در هندوستان همراه بود. «ساتیا پراکاش پاتی»، یک فعال اجتماعی در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی این کشور در این باره گفت: «واقعا غیرقابل باور است که در قرن ۲۱ هنوز مردم به این شیوه وحشیانه سر بریده شوند. ما خواهان اشد مجازات راهب برای انجام این عمل خرافی و غیرانسانی هستیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند ویروس کرونا کروناویروس خرافات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری زنی که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به توزیع موادمخدر کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین باباپور اظهار کرد: چندی پیش مأموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، از طریق منابع خبری مطلع شدند که زنی موادفروش به نام سارا با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابه‌جایی و توزیع موادمخدر کرده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت و آنها با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که متهم به شکلی بسیار ماهرانه، اقدام به جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت برقی خود کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت، گفت: هم‌زمان نیز هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد و پس از آن مأموران در عملیات ضربتی در منزلش دستگیر به مقر انتظامی منتقل شد.

باباپور با بیان اینکه منزل و موتورسیکلت این زن نیز مورد بازرسی قرار گرفت، تصریح کرد: مأموران در جریان بازرسی از موتورسیکلت این زن شش کیلوگرم مخدر تریاک را که به‌طرز ماهرانه‌ای در بدنه موتور جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم در مقر انتظامی گفت: این زن در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و پس از آن به همراه مواد مخدر مکشوفه و پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

کد خبر 745525

دیگر خبرها

  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!
  • اسرائیل گزینه‌های خوبی در برابر ایران ندارد
  • رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • اقدام ایران در مقابل رژیم اسرائیل، پاسخ بود نه حمله
  • غیورمردان سپاه با عملیات «وعده صادق» خواب را از چشمان صهیونیست ها ربودند
  • (تصاویر) رقص دلقک با کودکان بی‌گناه قربانی جنگ غزه