Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان بدون پرداخت مبلغ اضافی ترم تحصیلی خود را می گذرانند چراکه افزایش شهریه در این دانشگاه اعمال نشده و میزان شهریه طبق تعرفه سال گذشته است.

به گزارش ایمنا، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور درباره موضوع مطالبه تغییر زمان امتحانات دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به سیاست‌ها و مهم‌تر از همه وجود ویروس کرونا دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید به هیچ عنوان شهریه دانشجویان را افزایش نداده است و تمامی دانشجویان بدون پرداخت مبلغ اضافی ترم‌های تحصیلی خود را می‌گذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزایش شهریه در دانشگاه پیام نور اعمال نشده است و دانشجویان طبق روال گذشته بر اساس میزان شهریه تعرفه سال گذشته تحصیل می‌کنند و تأکید می‌کنم این دانشگاه افزایش شهریه نداشته است.

منبع: فارس

کد خبر 427094

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور شهریه تحصیل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی