Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس آمار مقدماتی حدود ۷ میلیون نفر در طرح فروش فوری ۲۵ هزار دستگاه خودرو شرکت کرده اند.  البته این آمار با راستی آزمایی ریزش خواهد یافت و در نهایت با قرعه کشی واجدین شرایط خرید خودرو اعلام خواهند شد. ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اجرای طرح فروش فوری 25 هزار دستگاه خودرو که از 4 خرداد تا 14 خرداد ماه آغاز شده بود به اتمام رسیده و درحال حاضر واحدهای راهداری ، خودروسازان و ثبت احوال مشغول راستی آزمایی اطلاعات ثبت نام کنندگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آمار مقدماتی حدود 7 میلیون نفر در طرح فروش فوری 25 هزار دستگاه خودرو شرکت کرده اند.  البته این آمار با راستی آزمایی ریزش خواهد یافت و در نهایت با قرعه کشی واجدین شرایط خرید خودرو اعلام خواهند شد.

 البته سرپرست امور صنایع وزارت صمت اعلام کرده "اگر متقاضی در مرحله ثبت نام برای فروش فوق العاده خودرو اطلاعات غلط ثبت کند تا سه سال اجازه شرکت در هیچ طرح خودرویی را نخواهند داشت".

وی تأکید می‌کند که "اینکه کسانی در قرعه کشی برنده شوند، اما توان تامین وجه را نداشته باشند محدودیتی برای شرکت در قرعه کشی‌های بعدی نخواهند داشت، البته خودرو سازان محدودیت‌هایی در این باره اعمال کردند که به آن‌ها تذکر داده شد و امروز این محدودیت در اطلاعیه فروش دو خودرو ساز اصلاح شده است".

* مراحل راستی آزمایی خودروهای ثبت نامی چگونه است؟ 

 -کسانی که پلاک فعال برای خودروهای سنگین، مینی بوس، کامیونت و غیره را  دارند، مجاز به ثبت نام در طرح فروش فوق العاده بودند و پلاک فعال خودروهای سنگین مشمول قانون خودروهای سواری نبود.

 -اگر فردی در هر دو مجموعه  خودروساز ثبت نام کرده باشد در صورتی که ظرفیت فروش یک شرکت بیش از حد مجاز باشد ثبت نام او در شرکت دیگر ثبت خواهد شد. به عنوان نمونه در حال حاضر آمارها نشان می دهد حجم متقاضی برای ثبت نام خودروهای ایران خودرو بیش از سایپا است در این حالت مطمئناً اگر فردی هم در ایران خودرو و سایپا ثبت نام کرده باشد  ثبت نام در ایران خودرو حذف و فرد مجاز به خرید از محصولات سایپا است.

-فیلدهای مشخصات اصلی مشتری که به واسطه احراز هویت در سیستم از طریق سامانه اِمتا ثبت شده توسط ثبت احوال استخراج  و مورد راستی آزمایی قرار می گیرد که آیا فرد متقاضی دارای سن مجاز برای ثبت نام بوده یا خیر ؟.

- البته مشتریانی که قبلاً پذیرش داشته اند ولی اقدام به صلح نکرده اند، در این طرح فروش فوری امکان پیش ثبت نام نداشتند و اگر ثبت نامی انجام شده آنها از قرعه کشی حذف خواهند شد. 

 - در بخش راستی آزمایی ثبت نامی ها  پلیس راهور مسئول بررسی پلاک فعال افراد متقاضی است همچنین شرکت های خودروساز نیز باید بررسی اطلاعات  فرد متقاضی اعلام می کنند که آیا در طول 36 ماه گذشته خودرویی از شرکت ها خریداری کرده است یا خیر ؟.

- نکته مهم اینجاست روند راستی آزمایی ثبت نامی ها تا ظهر امروز 16 خرداد به اتمام خواهد رسید اما سه ماه تا تحویل خودرو طول می کشد و باز هم راستی آزمایی ها در این بازده زمانی انجام و اگر خطایی در ثبت اطلاعات توسط فرد متقاضی مشاهده شود ثبت نام باطل خواهد شد.

 - البته در روند قرعه کشی سهم 10 درصدی هم به عنوان ذخیره در نظر گرفته می شود . زیرا برخی از افرادی که اسامی آنها در قرعه کشی اعلام شده شاید امکان تکمیل وجه نداشته و عملاً انصراف می دهند.

انتهای پیام/  

R1012125/P/S7,78,1415/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سایپا ایران خودرو خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا ایران خودرو خودرو سایپا ایران خودرو خودرو طرح فروش فوری راستی آزمایی ایران خودرو طرح فروش ثبت نامی قرعه کشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط

تین نیوز

گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه شنبه) دومین طرح فروش فوق العاده خودروی آریسان۲ دوگانه سوز در سال جدید را در حالی آغاز می کند که قیمت این خودرو را ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، حدود دو هفته پیش (٢٠ فروردین ماه) اولین طرح فروش گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ با فروش وانت آریسان٢ دوگانه سوز آغاز و اجرایی شد؛ این محصول که مجهز به استانداردهای ۸۵گانه است، در این دور (٢٠ فروردین ماه) با قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای ثبت نام متقاضیان عرضه شد.

 حال پس از گذشت دو هفته، مجدد گروه صنعتی ایران خودرو، امکان ثبت نام این محصول را برای مشتریان فراهم کرده است؛ اما ١٩۴ هزار و ۵٠٠ هزار تومان هم قیمت آن را افزایش داده است.

براین اساس وانت آریسان دوگانه سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳، در حالیکه تا دو هفته پیش به قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در عرضه کرده بود در دومین طرح فروش این محصول خود، وانت آریسان٢ دوگانه سوز مجهز به استانداردهای ٨۵گانه را به قیمت ۴١٣ میلیون و ٩٠٨ هزار و ٣٠٠ تومان در رنگ های سفید، مشکلی متالیک، نقره ای متالیک و خاکستری متالیک، با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، عرضه کرده است.

این گروه خودروسازی در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، از امروز (دوشنبه) امکان خرید وانت آریسان دوگانه سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳ (استاداردهای ۸۵گانه) را از طریق نمایندگی های این گروه خودروسازی آغاز می کند؛ مشتریان به منظور ثبت نام می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام این محصول اقدام کنند.

همانطور که اشاره شد، مهلت ثبت نام از امروز (چهارم اردیبهشت ماه) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مشتریان می توانند، پیش از مراجعه به نمایندگی در صورتی که پروفایل کاربری در سایت اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو ندارند، اقدام به ثبت نام و ایجاد نام کاربری و رمز عبور کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام