Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:44:07 GMT

قیام خونین ۱۵ خرداد در قم گرامی داشته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۸۰۶۲

قیام خونین ۱۵ خرداد در قم گرامی داشته شد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیین گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ شامگاه دیروز پنجشنبه با حضور طلاب ، فضلای حوزه علمیه قم و قشر‌های مختلف مردم قدرشناس و انقلابی قم در مدرسه فیضیه برگزارشد.

این آیین که با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حیدری فرماندار قم و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، حاضران با سردادن شعار‌های الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر ضرورت حمایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و شهدا تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین احتشام ،از فضلای حوزه علمیه  و سخنران این مراسم بر ضرورت حفظ خط امام تأکید کرد و گفت: امام خمینی (ره) و همراهانش در چنین روز‌هایی با ایستادگی بر روی رفراندوم شاهنشاهی وارد میدان شدند و اجازه ندادند ظلم دیگری بر ملت ایران تحمیل شود.

مداحی و مرثیه‌سرایی از سوی  مداحان اهل‌بیت (ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که با تکبیر حاضران همراه شد.

در پایان این مراسم نیز حاضران با قرائت فاتحه یاد و خاطره‌ای شهدای ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیام خونین ۱۵ خرداد امام خمینی آیین بزرگداشت رحلت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار نوروزی با جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: مردم، حرم بانوی کرامت و حوزه علمیه محورهای اصلی شهر قم هستند و این محورها باید در انجام اقدامات ارجحیت داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حوزه علمیه و حرم حضرت معصومه (س) روح و هویت شهر قم هستند، افزود: فعالیت‌ها نباید موجب القای ناامیدی به مردم شود.

وی ابراز کرد: حوزه علمیه می‌تواند در راستای جذب سرمایه کمک و همکاری‌های شایانی با مجموعه شهری داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر کادرسازی در مجموعه‌ها تصریح کرد: در مدیریت شهری به تدریج می‌بایست از نیرو و ظرفیت جوانان استفاده شود و تجربه کسب کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: روح معماری ایرانی و اسلامی باید بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود و به این زمینه نیز بایستی توجه ویژه‌ای داشت.

کد خبر 6063721

دیگر خبرها

  • بحث کاظم صدیقی در حاشیه مراسم زهرا شجاعی
  • معرفی ویژه برنامه‌های تلویزیون در شب‌های گرامی قدر
  • برگزاری آیین سنتی سمنوپزان در قزوین+ فیلم
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی باشد
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی