Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@14:51:35 GMT

رونالدو؛ اولین فوتبالیست 1 میلیارد دلاری تاریخ

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۸۲۸۲

رونالدو؛ اولین فوتبالیست 1 میلیارد دلاری تاریخ

به گزارش فوربس، کریستیانو رونالدو به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که در دوران ورزشی خود موفق به کسب 1 میلیارد دلار درآمد شده است.

به گزارش "ورزش سه"،  نشریه فوربس با انتشار فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا در یک سال گذشته مشخص کرد که کریستیانو رونالدو با احتساب درآمد امسالش موفق شده مجموع درآمدهای خود در دوران ورزشی‌اش را به یک میلیارد دلار برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب او اولین فوتبالیستی است که در تاریخ این رشته ورزشی موفق شده درآمدی یک میلیارد دلاری داشته باشد.

 

 

رونالدو از ابتدای سال مالی اول ژوئن 2019 تا اول ژوئن 2020 درآمدی معادل 105 میلیون دلار داشته. او در فهرست فوربس بعد از راجر فدرر اسطوره دنیای تنیس دومین ورزشکار پردرآمد سال دنیا شده. اما رونالدو در فهرست پردرآمدترین فوتبالیست‌های تاریخ رتبه اول را به خود اختصاص داده. با مجموع درآمد 1 میلیارد دلار.

 

رونالدو در میان سایر ورزشکاران دیگر رشته‌ها هم سومین ورزشکاری است که به حدنصاب درآمد یک میلیارد دلاری می‌رسد. پیش از او تنها دو ورزشکار دیگر ، تایگر وودز ستاره گلف و فلوید می‌ودر بوکسور توانسته‌اند در زندگی ورزشی‌شان یک میلیارد دلار درآمد بدست بیاورند.

 

بر اساس گزارش فوربس، از درآمد 1 میلیاردی رونالدو، 650 میلیون دلار ناشی از دستمزدهای دریافتی او از باشگاه‌هایش بوده. باقی درآمد او از بیرون از زمین فوتبال بدست آمده است.

 

 

به عنوان مثال رونالدو تنها در یک سال گذشته از قراردادهای تبلیغاتی‌اش درآمدی 45 میلیون دلاری داشته. یکی از پرسودترین فعالیت‌های غیرورزشی او در دوران فوتبالی‌اش قرارداد با کمپانی نایک بوده. بر اساس گزارش فوربس، تنها کسانی که قرارداد همکاری‌شان با نایک به اندازه رونالدو پرسود بوده، مایکل جردن و لبرون جیمز دو اسطوره دنیای بسکتبال بوده‌اند.

 

رونالدو در عین حال، در اینستاگرام پردنبال‌کننده‌ترین فرد دنیا است و در این شبکه اجتماعی از سوی 222 میلیون نفر دنبال می‌شود.

 

ابرستاره پرتغالی که در حال حاضر پیراهن باشگاه ایتالیایی یوونتوس را به تن دارد در رده ملی هم موفق بوده و در سال 2016 با درخشش خود موفق شده تیم ملی کشورش پرتغال را به قهرمانی اروپا برساند. رونالدو در سطح انفرادی هم بسیار موفق بوده و پنج بار فاتح توپ طلا شده. در رده باشگاهی هم رونالدو تا کنون شش بار در لیگهای ملی و پنج بار در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شده است.

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو یک میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در پاسخ به این سوال که افزایش قیمت نفت به ۹۰ دلار، تغیراتی در جداول بودجه ایجاد خواهد کرد، گفت: مجلس حدود ۵۸۰ همت برای درآمد‌های حاصل از فروش نفت در سال ۱۴۰۳ پیش بینی کرده و این رقم متغیر است، مثلا افزایش قیمت هر بشکه نفت، قیمت دلار یا افزایش میزان صادرات نفت در ۵۸۰ همت تغییر پذیر است.   وی افزود: بر این اساس همه تغییراتی که تاکنون صورت گرفته و تا پایان سال ادامه داشته باشد، از سقف ۵۸۰ همت افزایش پیدا نخواهد کرد.   رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: هرچند خوشحال می‌شویم که میزان فروش نفت افزایش پیدا کند، چراکه این افزایش‌ها در درآمد‌های دولت و حاصل شدن درآمد‌های دولت تاثیرگذار است و بودجه دولت را محکم‌تر می‌کند، کسری‌ها را کاهش می‌دهد و بر ارزش پول ملی هم موثر است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • درخواست ۲.۸ میلیارد دلاری سازمان ملل برای کمک به فلسطینیان
  • صادرات ۲۸ میلیون دلاری مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • تجارت خارجی ۶۰.۸ میلیارد دلاری ایران با ۱۵ کشور دنیا
  • پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران
  • چرا موشک‌ های چند میلیون‌ دلاری غرب حریف پهپادهای ارزان قیمت یمنی نمی‌شوند؟