Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@11:44:54 GMT

دستورالعمل‌های از سر گیری مسابقات NBA اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۸۴۰۱

ساعت 24-انجمن ملی بسکتبال آمریکا تاریخ و نحوه آغاز فصل جدید لیگ حرفه‌ای بزرگسالان این کشور (NBA) را اعلام کرد.

انجمن ملی بسکتبال آمریکا انتظار دارد که فصل جدید NBA در تاریخ 25 دسامبر 2020 (5 دی) آغاز شود.

فصل جاری لیگ بسکتبال آمریکا که به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود تا پایان ماه جاری میلادی از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای مرحله نهایی NBA نیز طبق برنامه باید تا 12 اکتبر (21 مهر) پایان یابند. اکنون نیز انجمن ملی بسکتبال آمریکا زمان آغاز فصل جدید این رقابت‌ها را رسانه‌ای کرد.

بر اساس این گزارش، قرار است فصل جاری NBA روز 31 ژوئن از سر گرفته شود اما هنوز نحوه دقیق برگزاری آن مشخص نیست. گزینه‌های مختلفی از جمله برگزاری مستقیم دیدارهای پلی‌آف وجود دارد. درستورالعمل‌های اعلام شده به شرح زیر است: 

*تمامی مسابقات در اولاندو برگزار خواهد شد

*کمپ های تمرینی از 30 ژوئن تا 7 جولای (10 تا 17 تیر)

*شروع بازی‌ها از 31 جولای (10 مرداد)

*مراسم Draft Lottery در 25 اگوست (4 شهریور)

*پایان فصل 20-2019 نهایتا در 12 اکتبر (21 مهر)

*مراسم درفت 2020 در 15 اکتبر (24 مهر)

*انتقالات بازیکنان آزاد از 18 اکتبر (27 مهر)

*کمپ تمرینی فصل 21-2020 از 10 نوامبر (20 آبان)

*شروع فصل 21-2020 از 1 دسامبر (11 آذر)

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت

دو بازی ابتدایی پلی این کنفرانس غرب شب گذشته برگزار شد و بر اساس آن، لس آنجلس لیکرز به پلی آف راه پیدا کرد. فصل گلدن استیت وریرز اما همینجا تمام شد. 

طرفداری | بامداد چهارشنبه به وقت تهران، دو بازی در جریان تورنمنت پلی این میان تیم های کنفرانس غرب برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و اتفاقاتی که طی این دو بازی رخ داد. 

نیواورلینز پلیکانز 106-110 لس آنجلس لیکرز

لس آنجلس لیکرز سرانجام پس از پشت سر گذاشتن یک فصل عادی پرفراز و نشیب، موفق شد پلیکانز را در خانه اش شکست دهد تا به عنوان سید هفتم کنفرانس غرب، راهی پلی آف شود. نیواورلینز نتوانست از فرصت بازی خانگی خودش استفاده کند و حالا باید بازی مرگ و زندگی را مقابل ساکرامنتو کینگز برگزار کند تا شاید به عنوان تیم سید هشت به پلی آف برسد. زایان ویلیامسن که برای اولین بار در پلی این شرکت کرده بود، یک بازی فوق العاده را پشت سر گذاشت اما به دلیل مصدومیت، نتوانست تیمش را در کلاچ تایم همراهی کند و غیبتش یکی از مهم ترین دلایل شکست پلیکانز بود. لس آنجلس لیکرز حالا باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی این لیگ و تیمی که فصل پیش در فینال کنفرانس غرب مقابل آن سوییپ شد برود: دنور ناگتس! 

زایان ویلیامسن 40/11/5 ثبت کرد و بدشانس بود که نتوانست بازی را به پایان برساند. لبران جیمز برای سومین بار متوالی در پلی این پیروز شد و در این پیروزی، با آمار 23/9/9، سه توپربایی و دو بلاک نقش مهمی ایفا کرد.  آنتونی دیویس 20/15 با سه بلاک و 4 پرتاب آزاد کلاچ کار خودش را به پایان رساند. رکورد ای دی مقابل تیم سابقش در مجموع 3-12 است.  سی جی مک کالم بازی بسیار ضعیفی به نمایش گذاشت و 9 امتیاز با 1 از 9 سه امتیازی ثبت کرد.  گیب وینسنت در این بازی 9 امتیاز کسب کرد، او در 6 بازی قبل در مجموع 7 امتیاز گرفته بود!  لبران جیمز و آنتونی دیویس در این بازی روی هم 20 پرتاب آزاد داشتند، کل تیم پلیکانز 15 پرتاب آزاد داشت.   آمار بازی لس آنجلس لیکرز و نیواورلینز پلیکانز  ساکرامنتو کینگز 118-94 گلدن استیت وریرز

NBA فوق العاده است چون همیشه زمانی که دوست دارید و حسش درونتان باقی مانده، به شما فرصت انتقام می دهد. ساکرامنتو امروز از فرصتش استفاده کرد و انتقام شکست در پلی آف سال گذشته را از گلدن استیت وریرز گرفت. کینگز در اواسط کوارتر چهارم آن قدر اختلاف انداخته بود که هواداران سر دادن شعار معروف "Light the Beam" را شروع کردند. کینگز تنها فصل وریرز را به پایان نرساند، بلکه احتمالا مهری زد بر پایان نسل طلایی آنها. کینگز با این پیروزی به دومین بازی مرگ و زندگی برای خودش رسید: جدال با پلیکانز برای کسب آخرین سهمیه باقی مانده پلی آف کنفرانس غرب یعنی سید هشتم. وریرز حالا قرار است برای سومین بار در پنج فصل اخیر، در پلی آف بازی نکند. گلدن استیت در این بازی 16 ترن اور و 15 ریباند حمله به حریف داد. 

ساکرامنتو کینگز این فصل 5 بار مقابل نیواورلینز پلیکانز بازی کرده و در همه این بازی ها شکست خورده است.  کلی تامپسن احتمالا بدترین بازی خودش در دوران پرافتخار حضورش در گلدن استیت وریرز را انجام داد، بازی ای که شاید آخرین بازی او برای وریرز بود. تامپسن 0 امتیاز گرفت، فیلدگل 0 از 10 زد و 0 از 6 هم سه امتیازی داشت.  کیگان موری امتیازآورترین بازیکن این بازی بود و 32 امتیاز با 9 ریباند ثبت کرد. او بیشتر از مجموع اسپلش برادرز امتیاز و سه امتیازی داشت.  دریماند گرین، استفن کری و کلی تامپسن روی هم آمار 10 ترن اور و 12 فیلدگل موفق داشتند.  کریس پال نوزدهمین فصل حضور خودش در لیگ را هم بدون قهرمانی به پایان رساند. تنها وینس کارتر (22 فصل) و جمال کرافورد (20 فصل) بیشتر از او در لیگ بازی کرده اند و قهرمان نشده اند.  اگر این آخرین بازی کری، تامپسن و گرین کنار هم بوده باشد، تعداد قهرمانی آنها کنار هم در از حذف هایشان در پلی آف بیشتر خواهد بود (هنگامی که هر سه سالم بوده باشند)؛ 4 قهرمانی و سه حذف.   آمار بازی ساکرامنتو کینگز و گلدن استیت وریرز

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس
  • پایان رویای پارالمپیک‌ برای بسکتبال با ویلچر
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا