Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسماعیل صفوی زاده، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر به اقدامات انجام شده این اداره در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا اشاره و اظهار کرد: این اداره همپای سایر دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با این بیماری همچنان پای کار است.

او افزود: در همین خصوص در زمینه ایجاد ایستگاه کنترلی پلیس راه ملایر- همدان در ورودی محور خنداب و راه‌های دسترسی به داخل شهر برای کنترل و نظارت بر ورود و خروج مسافران، همکاری و مساعدت داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفوی زاده از توزیع ۲۰۰ عدد ماسک، دستکش و الکل بین کارکنان خبر داد و افزود: طی سه ماه گذشته بر ایجاد و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اداره و پایانه‌های مسافربری تأکید داشتیم همچنین از نحوه ضدعفونی و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سه ترمینال ملایر و کلیه شرکت‌های وسایل نقلیه نظارت و بازرسی به عمل آمد.

رییس راهداری ملایر به ایجاد فاصله اجتماعی در اتوبوس‌ها و سواری‌ها و کلیه وسایل نقلیه بین شهری اشاره و بیان کرد: در راستای اطلاع رسانی بهداشتی در بحث کرونا از طریق نصب تابلو‌های دیجیتال، بنر و توزیع بروشور با مرکز بهداشت تعامل و همکاری داشتیم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همدان پایانه مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

تین نیوز

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • خطرات ناگفته درباره دستمال توالت
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند