Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@14:28:53 GMT

تصاویر/ چرا می گویند اینجا مرکز جهان است ؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۸۴۹۲

تصاویر/ چرا می گویند اینجا مرکز جهان است ؟

مردم این بخش از روسیه آلتای  را مرکز جهان هم می نامند هرچند علتش هنوز معلوم نیست!

این منطقه طبیعت بکر خود را هنوز حفظ کرده است. هرچند در حال حاضر مکانهای مختلفی از آن تبدیل به استراحتگاههای بزرگی شده است اما بسیاری از آنها دست نخورده باقی مانده است. هنوز هم اسب مهمترین وسیله حمل ونقل است. در مناطق صعب العبوری که اتوموبیلها نمی توانند از آن عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود غارهای متعدد در آلتایی گواهیست بر سابقه باستانی این منطقه. سنگ نوشته ها و حکاکی های اتاقهای تو در تو و راهها ی عبورکوچک و هم اندازه نشان از حضور انسانهای نخستین در این منطقه دارد. بقایایی مربوط به انسانهای نخستین در اینجا کشف شده است اما خود این غارها بصورت طبیعی بر اثر فرسایش سنگ توسط آب در زمانهای دور زمانی که اینجا مکانی در دل اقیانوس بوده، بوجود آمده اند.

1717

کد خبر 1395836

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روسیه گردشگری سفر دیدنی های روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمازجمعه، قبل از خطبه‌ها سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی، فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند.


در این مراسم میزهای خدمت دادگستری، مرکز منطقه ۶ و بازرسی کل استان اصفهان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از سیل جنوب | اینجا هنوز در محاصره آب است
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • تولدی دیگر در شورآباد
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه