Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان از اتخاذ تدابیر لازم و اهتمام کافی به منظور انجام ثبت نام دانش آموزان در محیطی امن و آرام خبر داد.

ایرج بیت اللهی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تاکید بر دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان اظهار کرد: برنامه ریزی و تمهید مقدمات به منظور ثبت نام دانش آموزان در محیطی امن و آرام و تحقق تکریم و کرامت انسانی از ماموریت های مهم نظام تعلیم و تربیت کشوراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن اشاره به سیاست های وزارت آموزش و پرورس، افزود: کاهش تمرکز و تفویض اختیار به مناطق و مدارس این فرصت را برای مدیران فراهم ساخت که با خلاقیت و ایجاد ساز وکارهای مناسب با توجه به شرایط جغرافیایی ، بومی و محلی جهت اجرایی نمودن فرآیند ثبت نام دانش آموزان داشته باشند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا، از  همه ی  ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی به منظور سهولت امر ثبت نام و جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی استفاده  گردد.
بیت الهی همچنین راه اندازی و استفاده از سامانه الکترونیکی جهت نوبت دهی و پیش ثبت نام دانش آموزان با توجه به  منابع  و امکانات مدرسه و منطقه مورد تاکید قرار داد.
وی ضمن اشاره به اینکه راه اندازی شبکه شاد به منظوراستمرار یادگیری و یاددهی دانش آموزان و تداوم جریان آموزش در ایام تعطیلی مدارس یک تحول آموزشی است، اظهار کرد: مدیران مدارس از این ظرفیت جهت معرفی مدارس از نظر موقعیت جغرافیایی، جنسیت، دوره تحصیلی، منابع و  نوع امکانات  جهت اطلاع دانش آموزان و خانواده ها استفاده نمایند.
این مقام مسئول در بخشی از سخنان خود اضافه کرد: به استناد ماده ۳۰ آیین نامه اجرایی مدارس برگزاری آزمون و هر گونه مصاحبه  از دانش آموزان در مدارس دولتی و غیر دولتی ممنوع است.
وی اضافه کرد: تا کنون پیش ثبت نام بیش از ۱۹ هزار نفر دانش آموز کلاس اولی در مدارس  استان انجام شده است.
بیت الهی در پایان خاطرنشان کرد: بازدید و نظارت مستمر بر فرآیند ثبت نام و احصاء چالش ها و ارائه راهکارهای مناسب به منظور تسهیل در امر ثبت نام دانش آموزان  از نکات قابل توجه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی ثبت نام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی