Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی درجانی با اشاره به آمادگی استان گیلان برای کمک در کاشت و برداشت برنج در استان خوزستان، اظهار کرد: هیأت وزیران با هدف ایجاد زمینه بهره وری حداکثری از منابع آب و خاک کشور و استفاده از ظرفیت بالقوه به وجود آمده منابع آبی در استان خوزستان به منظور تأمین بخش عمده نیاز کشور به محصول برنج، با اصلاح مصوبه مربوط به ممنوعیت کشت برنج خارج از استان‌های گیلان و مازندران و الحاق یک تبصره به آن موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه، از این رو استان گیلان می‌تواند در کاشت و برداشت این محصول به استان خوزستان کمک کند، تصریح کرد: استان گیلان می‌تواند برای کمک به استان خوزستان در زمینه کاشت و برداشت محصول برنج، ماشین آلات و امکانات خود را پس از برداشت، در اختیار این استان قرار دهد.

درجانی گفت: شالی‌کوبی‌های استان نیز در این زمینه برای فرآوری برنج اعلام آمادگی کرده اند.

کد خبر 4941601

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی گیلان برنج ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی ایلام قزوین آتش سوزی امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی جنگل ها استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت یکهزار تن کلزا در رامهرمز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرشاد مهرابی با اشاره به آغاز برداشت کلزا از سطح ۶۵۰ هکتار از اراضی رامهرمز گفت: پیش بینی می‌شود امسال یکهزار تن محصول از مزارع شهرستان برداشت شود.

وی افزود: ۷ دستگاه کمباین دارای هد مخصوص، کار برداشت محصول کلزا در شهرستان رامهرمز را بر عهده دارند.


مهرابی ادامه داد: یک مرکز خرید در شهرستان  محصول کلزای کشاورزان را با نرخ تضمینی خریداری می‌کند.

دیگر خبرها

  • شالیکاری در مازندران مکانیزه شود
  • زمانیکه ژاپنی‌ها برای خرید محصول کشاورزی ایران صف کشیدند! | تصویر
  • کاشت گندم در ۱۵۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم
  • برداشت یکهزار تن کلزا در رامهرمز
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • تحقق شعار سال نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت همه بخش‌ها است
  • برداشت ۵۱ تن گندم از مزارع خوزستان
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان
  • چغندرکاران خوزستانی زودتر محصول خود را برداشت کنند