Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلانی، کاظم فنجان الحمامی نماینده استان بصره در پارلمان عراق گفت که یک کشتی تجاری ایران پنجشنبه شب در آب‎های سرزمینی عراق غرق شده است.

تسنیم که این خبر را به نقل از  شفق نیوز منتشر کرده از قول الحمامی آورد است، که نام این کشتی ایرانی «بهبهان» نام دارد و کشتی‌های عراقی فورا برای نجات سرنشینان آن وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده پارلمان که ریاست وزارت حمل و نقل عراق را بر عهده داشت، گفت که چهار خدمه کشتی نجات پیدا کردند، اما عملیات برای کشف پنج مفقودی در جریان است.

منابع عراقی می‌گویند که این کشتی تجاری در حالی غرق شده که منتظر ورود به بندر «ام‌القصر »عراق بوده است.

از سوی دیگر اخبار تکمیلی حاکی از آن است که این کشتی حامل ۸۵۰ تن سرامیک به مقصد ام‌القصر عراق بود

کد خبر 518132 برچسب‌ها کشتیرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کشتیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد

این احتمال وجود دارد ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان همزمان به تورنمنت رنکینگ جهانی مجارستان اعزام شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از اعلام لیست جدید تیم ملی کشتی آزاد جهت تشکیل اردو از ۵ اردیبهشت ماه بعد از چند ماه دوری بار دیگر نام حسن یزدانی هم در وزن ۸۶ کیلوگرم رویت شد. با این حال اتفاق عجیب جایی بود که نام کامران قاسمپور همچنان در ۹۷ کیلو اعلام شده بود، اتفاقی که باعث به اشتباه افتادن برخی شد.

گفته می‌شود کادرفنی تیم ملی به جمع‌بندی لازم برای برگزاری انتخابی غیرمستقیم در وزن ۸۶ کیلوگرم بین حسن یزدانی و کامران قاسمپور رسیده است.

 

اینطور که پیداست در خردادماه قرار است حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت مجارستان اعزام شوند و در آنجا که مدعیان دیگری همچون آرتور نایفونوف روسیه‌ای هم حاضر است، برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک پاریس تلاش کنند.

حسن یزدانی حدود ۶ ماه قبل کتف خود را به تیغ جراحان سپرده و هنوز به‌صورت جدی تمرینات خود را روی تشک آغاز نکرده و در ماه‌های اخیر بیشتر درگیر فیزیوتراپی و تمرینات بدنسازی بوده است. او که یک طلا و یک نقره المپیک را در کارنامه دارد، حالا با حذف دیوید تیلور انگیزه بیشتری هم برای رسیدن به دومین طلای المپیکی خود پیدا کرده است.

از سوی دیگر کادرفنی اعتقاد دارد که حسن یزدانی باید قبل از اعزام به المپیک ۲۰۲۴ پاریس حتما یک محک جدی بخورد تا وضعیت آمادگی و مصدومیت او مشخص شود. با اینکه در چرخه انتخابی حضور قاسمپور در ۸۶ کیلوگرم پیش‌بینی نشده بود، اما با توجه به سابقه کسب دو مدال طلای جهان در ۹۲ کیلوگرم، کادرفنی تیم ملی به این جمع‌بندی رسیده که در صورت نرسیدن حسن یزدانی به آمادگی لازم، کامران می‌تواند بهترین گزینه برای جانشینی او و رسیدن به طلای المپیک باشد. 

از ۵ اردیبهشت ماه با حضور حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اردوی تیم ملی احتمالا شاهد اتفاقات جالبی خواهیم بود. احتمالا سیاست کادرفنی برای اعلام نام قاسمپور در ۹۷ کیلو به‌خاطر کم کردن تنش‌های احتمالی درون اردوی پیش رو تا زمان برگزاری انتخابی یا اعزام خارجی هر دو نفر بوده است. بعید است که حسن یزدانی و کامران در اردو با یکدیگر سرشاخ شوند و حتی با هم مرور فن کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • شوخی بامزه بلاگر عراقی با تشابه اسمی ایران و عراق وایرال شد+ ویدئو