Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، ذبیح‌الله غریب تعداد پرونده‌های ثبتی خسارت سیل فروردین‌ماه سال گذشته را چهار هزار و ۲۹۳ فقره عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون ۱۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به این بهره‌برداران بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی تعداد پرونده‌های ثبت‌شده در سامانه سجاد و معرفی شده به بانک‌های عامل برای گرفتن تسهیلات با سود چهار درصد را یک هزار و ۳۷۹ فقره و به مبلغ ۳۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از مجموع یک هزار و ۳۷۹ فقره پرونده، با مراجعه بهره‌برداران خسارت دیده ناشی از سیل فروردین ماه سال گذشته، تعداد ۶۷۸ فقره پرونده پس از طی مراحل در بانک‌های عامل به مبلغ ۷۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است و بقیه نیز با مراجعه بهره‌برداران تا پایان خرداد ماه پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، علت جذب نشدن بقیه تسهیلات کم‌بهره با سود چهار درصد ویژه کشاورزان خسارت دیده ناشی از سیل فروردین‌ماه سال گذشته را شیوع ویروس کرونا دانست و بیان کرد: از اوایل خردادماه با اطلاع‌رسانی مجدد و حضور کشاورزان در بانک‌های عامل پس از رفع نواقص موجود در پرونده‌های مذکور، تسهیلات باقی‌مانده به بهره‌برداران پرداخت می‌شود.

غریب تصریح کرد: تعداد ۱۶۷ فقره پرونده تسهیلاتی به مبلغ ۴۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال که خارج از سامانه سجاد توسط تیم‌های ارزیابی خسارت سیلاب ثبت شده نیز هم اکنون در حال بررسی نهایی است و با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی مراحل معرفی و پرداخت تسهیلات به این بهره‌برداران انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیلاب در بهار پارسال بیش از ۶هزار میلیارد ریال به بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری خسارت زد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی چهارمحال وبختیاری سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی چهارمحال وبختیاری سیل وزارت جهاد کشاورزی چهارمحال وبختیاری سیل چهارمحال و بختیاری بهره برداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد

مرضیه کیانی گفت: ۲۰ میلیارد ریال از این رقم برای ساخت و یا خرید مسکن و ۲۰ میلیارد ریال نیز به عنوان کمک هزینه ودیعه مسکن به مستأجران مددجوی بهزیستی سبزوار اعطا شده است.

وی اظهار کرد: مددجویان متقاضی ساخت مسکن از ابتدای دریافت پروانه ساختمانی علاوه بر برخورداری از یک تا ۲ میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن از امتیازهای دیگری چون آب، برق و گاز رایگان نیز برخوردار می شوند.

کیانی ادامه داد: این تسهیلات برای خانواده های با یک معلول و خانواده های زنان سرپرست خانوار یک میلیارد ریال و برای خانواده های دومعلولی ساکن شهرها ۲ برابر این رقم است.

وی افزود: این تسهیلات برای خانواده های دومعلولی در روستاها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

رییس اداره بهزیستی سبزوار یکی از رویکردهای مهم بهزیستی را رساندن جامعه هدف به استقلال و خودکفایی عنوان کرد و گفت: ما با کمک به مددجویان در زمینه تامین تسهیلات اشتغال، شهریه دانشگاه و مهارت آموزی سعی داریم مددجویان را به افرادی توانمند و مستقل تبدیل کنیم که وابستگی آن ها به کمک های حمایتی برطرف شود.

حدود ۲۳ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی سبزوار هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کلیومتری غرب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد
  • ۳۰۰ هزار تراکتور باید نوسازی شود
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی