Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسال اثر در جشنواره فیلم موبایلی "یک دقیقه قرنطینه" تا آخر خردادماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم "یک دقیقه قرنطینه"، غلامحسین شاه‌علی، دبیر جشنواره با اعلام این خبر گفت: به دلیل استقبال هنرمندان و سینماگران جوان از جشنواره،‌ مهلت دریافت آثار که پیش از این ۲۰ خرداد مقرر شده بود؛ تا پایان خردادماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه‌علی همچنین درباره موضوعات جشنواره یادآور شد: این جشنواره با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات مردم جهان در طول دوران قرنطینه برای مبارزه با ویروس کووید ۱۹، راه‌اندازی شده است تا مردم از قاب دوربین‌های خود، تجربه های شیرین، تلخ، دلتنگی، بیکاری، شادی و امید و حتی مرگ را به تصویر بکشند. شرکت‌کنندگان می‌توانند فیلم‌های موبایلی خود با این موضوعات را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند:۱. قرنطینه، زندگی، عشق و دین ۲. قرنطینه، خانواده، کودکان، کمک به فقرا و کمک به دیگران ۳.قرنطینه، روان،خشونت خانگی، تجربه تنهایی و خودپیدایی ‌۴. قرنطینه، بیماری های خاص وسالمندان ۵. بخش ویژه؛ بی قرنطینه ها(کسانی که به دلیل شغل خود مجبور به حضور در محل کار هستند)

وی درباره جوایز جشنواره هم توضیح داد و گفت: جوایز جشنواره در بخش‌های حرفه‌ای، آماتور و بین‌الملل از مبلغ ۲۰ میلیون ریال تا ۵ میلیون ریال و ۴۰۰ تا ۵۰ دلار در بخش بین‌الملل متغیر است.

شاه‌علی درباره شیوه ارسال آثار و امکان شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره هم اظهار کرد: علاقه‌مندان می توانند در چند بخش شرکت کرده و آثار خود را به نشانی http://miladtower.tehran.ir صفحه اینستاگرام @One_minute_Quarantine و به شماره واتس آپ ۰۳۵۱۸۶۵۱۱۹ ارسال کنند

جشنواره بین‌المللی"یک دقیقه قرنطینه" به دبیری غلامحسین شاه‌علی،‌ همت شرکت برج میلاد تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به صورت غیرحضوری، با معرفی برگزیدگان برگزار خواهدشد.   

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یک دقیقه قرنطینه شاه علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه با تقاضای اعمال دو فوریت جهت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با ۱۵۲ رای موافق،۲۰ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموعه ۲۱۲ نماینده حاضر در صحن، موافقت کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به واقع این نوبت دوم است که مجلس اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند از دولت و تقاضا داریم اصل لایحه را به مجلس داده تا این موضوع مورد بحث قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ما برنامه هفتم توسعه را نیز نمی‌توانیم کارها را در بخش صندوق پیش ببریم چرا که اساسنامه شرکت ملی پست دچار اشغال است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • موافقت مجلس با ۲ فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست
  • مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست موافقت کرد
  • دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد
  • موافقت مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست