Web Analytics Made Easy - Statcounter

شصت و ششمین نشست کمیسیون منطقه‌ای سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در سال 2021 میلادی در شهر باستانی «سمرقند» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شصت و ششمین نشست کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در ماه ژوئن سال 2021 میلادی در شهر باستانی «سمرقند» برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در چارچوب نشست مجازی «راه برای بازسازی» مدت نشست های دوره ای کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست مجازی «راه برای بازسازی» به ابتکار ازبکستان در اول ژوئن ماه سال جاری میلادی برگزار شد. در این نشست «عزیز عبدالحکیم اف» معاون نخست وزیر، رئیس کمیته دولتی توسعه گردشگری ازبکستان و «زوراب پولولیکاشویلی» دبیر کل سازمان جهانی گردشگری شرکت کردند.

در این نشست همچنین روسای سازمان های گردشگری آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان و همچنین نمایندگان دائمی این کشورها آکردیته شده در سازمان جهانی گردشگری در «مادرید» شرکت کردند.

شرکت کنندگان این نشست در مورد اقدامات در دست انجام در کشورهای متبوع خود مبنی بر حمایت از گردشگری و کاهش پیامدهای اجتماعی و اقتصادی «کووید-19» تبادل نظر کردند.  

دبیر کال سازمان جهانی گردشگری نیز اعلام کرد که شصت و پنجمین نشست کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری در اروپا در قالب ویدئو کنفرانس برگزار می شود و برنامه ریزی می شود شصت و ششمین نشست کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری در ماه ژوئن سال 2021 میلادی در شهر باستانی سمرقند برگزار شود.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری سمرقند نشست اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، 50 وکیل از 14 کشور در استانبول گرد هم آمدند و با برگزاری یک برنامه حقوقی برای آزادی فلسطین، خواستار اقدام در مقیاس بین‌المللی شدند.
 
این وکلا اظهار داشتند که مبارزه فردی علیه یک قدرت جهانی کافی نیست و باید در سطح بین‌المللی اقدام کرد.
 
ناوگان آزادی نیز در دستور کار استدر استانبول برگزار شد
انس قافادار، وکیل دادگستری با ارائه اطلاعاتی درباره هدف گردهمایی وکلا گفت: این روند با تمام واقعیت به ما نشان داده است که مبارزه فردی با یک قدرت جهانی ناکافی است. 

وی افزود:  در این کارگاه، روش‌های لازم برای مبارزه حقوقی در مقیاس جهانی را تعیین کردیم و وکلایی که داده‌های این حوزه را جمع‌آوری کردند و وکلایی که در برنامه‌های بین‌المللی تجربه دارندرا به منظور تقویت استراتژی‌های حقوقی و هماهنگی تلاش‌های حقوقی جهانی گرد هم آوردیم. یکی از دستور کارهای این کارگاه، آماده شدن ناوگان آزادی برای حرکت بود. روش‌های قانونی برای مقابله با مداخله احتمالی در ناوگان آزادی مشخص شده است.
 
مبارزه سازمان یافته و قوی
لامیا دیک، وکیل در نیویورک و بنیانگذار کمیسیون حقوقی PAL، که اصالتا فلسطینی و اهل کرانه باختری است، گفت که آنها روزهای سختی را سپری می‌کنند، اما امیدوارند.

دیک ادامه داد: «در حال حاضر، رویه حقوقی بین‌المللی در ناامیدی کامل است. پروژه صهيونيستي با حمايت اروپا و آمريكا نه تنها فلسطينيان را در سرتاسر جهان پراكنده كرد، بلكه آنها را در نااميدي حقوقي فرو برد. آنچه ما باید انجام دهیم یک مبارزه قانونی منسجم، سازمان یافته و قوی است. ما همچنین روی ناوگان آزادی کار می‌کنیم. ما در حال آماده کردن هیئتی در این زمینه هستیم. ما در ژنو و مقابل ساختمان سازمان ملل فعالیت‌های خود را انجام خواهیم داد.

 

دیگر خبرها

  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی