Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@05:34:38 GMT

امام جمعه قلابی در بندرماهشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۹۰۲۹

فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مامورین پلیس فتا این شهرستان، با اقدامات فنی، شخصی به هویت م-ع که در فضای مجازی خود را بعنوان امام جمعه بندرماهشهر معرفی می‌کرد را بازداشت کردند.

سرهنگ رضا پاپی افزود: این فرد اقدام به چندین مورد کلاهبرداری اینترنتی از قبیل (ثبت نام عتبات، اعزام به مسابقات قرآنی، درمان از طریق طب اسلامی) نموده، که پس از شناسایی و از اخذ مجوز قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه ارتکابی اقرار، و از طریق مرجع قضایی روانه زندان شد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فتا فضای مجازی امام جمعه درمان طب زندان امام جمعه درمان زندان طب فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند

ایسنا/تهران روحانیون و ائمه جماعات با حضور در بیت آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین صبح پنجشنبه در جلسه روحانیون و ائمه جماعات شهرستان ورامین که به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام الله دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس در بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده این کشور، اعتقادات و باورهای ملت ایران را نشانه رفته اند و در این راستا باید روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه شهرستان ورامین افزود: امروز روحانیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و در صورت همدلی روحانیون، بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و از هرفرصتی استفاده می کند تا با استفاده از تفرقه، به اهداف خود برسد و در این راستا باید روحانیت به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد.

وی گفت: روحانیون باید در تمام زمینه ها بویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.

وی یادآور شد: حضور روحانیون در میان مردم و پاسخ دادن به شبهات و دغدغه های آنان یک وظیفه است و باید همه به وظیفه خود عمل نمایند.

در این جلسه برخی روحانیون به بیان دغدغه های مردم پرداخته و خواستار توجه مدیران به رفع مشکلات شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • کمک میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • شاهزاده قلابی در کرج دستگیر شد