Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارشهرستان باشت گفت: آتشی که در کوه‌های مشرف برپاکوه و نظرآباد ماهورباشت درشهرستان گچساران شروع شده، هنوز وارد حوزه استحفاظی بخش بوستان از شهرستان باشت نشده است، اما نیروهای مردمی و ادارات از شهرستان باشت برای کمک به نیروهای گچساران برای مهار آتش اعزام شدند و با تلاش نیروهای دو شهرستان آتش مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاگرس همچنان در آتش | آخرین وضعیت آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع ۹ استان آیا این آتش سر خاموشی دارد؟ | بررسی دلایل گسترش حریق در جنگل‌های کهگیلویه و بویر احمد

مسعود حسینی افزود: برای جلوگیری از ورود آتش به حوزه باشت همکاری‌های لازم بین دو شهرستان باشت وگچساران انجام شد.

وی اضافه کرد: نیروهای مردمی، فرمانداری، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، بخشداران مرکزی و بخش بوستان و نیروهای دیگر ادارات شهرستان باشت در مهار این آتش در کنار نیروهای شهرستان گچساران حضور داشتند.

کد خبر 518152 برچسب‌ها استان کهگیلویه حوادث - آتش سوزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه حوادث آتش سوزی شهرستان باشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دست اجرا بودن ۱۲ طرح راهداری در شهرستان باشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، حمید رضا پیمانجو افزود: ۸۳۰ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال برای این طرح‌ها اعتبار تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: هم اکنون بهسازی و آسفالت ۳۶ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان در قالب ۷ طرح عمرانی در دست اجراست.

پیمانجو گفت: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی باشت از جمله ده بزرگ به پیچاب، پیچاب مرکزی، کوه دهک، تلخاب بیدک، حزیم میانه و سرآستانه پیچاب با اعتباری بیش از ۵۱ میلیاردو ۷۷۲ میلیون ریال به طول ۱۰ کیلومتر و پیشرفت کاری ۹۵ درصد در دست ساخت است.
وی افزود: ۲۰ درصد راه‌های روستایی این شهرستان معادل ۷۰ کیلومتر خاکی و دارای شرایط نامناسب است.
شهرستان باشت ۱۲۰ روستا دارد که از این تعداد ۱۱ روستا دارای جمعیتی بیش از ۵۰ خانوار و ۴۴ روستا دارای جمعیتی بیش از ۲۰ خانوار است.

دیگر خبرها

  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • تلاش برای مهار آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های جنوب غرب چین
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • در دست اجرا بودن ۱۲ طرح راهداری در شهرستان باشت
  • ۱۱ مورد آتش‌سوزی اراضی ملی در استان سمنان مهار شد