Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بابک ترابی  بااشاره به برگزاری متفاوت جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در رمضان امسال، اظهار کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان طبق یک سنت قدیمی مراسم جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کشور برگزار می‌شود، اما این جشن در رمضان امسال متاثر از شیوع بیماری کرونا متفاوت از سال‌های قبل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شیوع کرونا در رمضان امسال مانع از برگزاری جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به شکل سنتی شد، لذا ستاد دیه کشور تصمیم به برگزاری آن به شکل مجازی گرفت.

مدیرعامل ستاد دیه استان بیان  کرد: برای اینکه در کرمانشاه نیز به مانند سایر استان‌های دیگر این جشن را برگزار کنیم، از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌های استان کمک گرفتیم و با پخش کلیپ ها، نصب بنر و اقداماتی از این قبیل از مردم برای آزادسازی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد استان کمک خواستیم.

او اضافه کرد: باوجود اینکه مسائلی مانند مشکلات اقتصادی مردم به دلیل تعطیلی کسب و کار‌ها در ماه‌های گذشته و راه اندازی پویش‌های مردمی دیگری برای کمک به اقشار آسیب پذیر از شیوع بیماری کرونا، سطح کمک‌های مردمی به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را کاهش داد، اما در مجموع تعداد خیرین از سال‌های قبل بیشتر شد.

ترابی مجموع کمک‌های جمع آوری شده در این طرح را یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از محل این کمک‌ها و منابع ستاد دیه استان توانستیم در پایان ماه رمضان زمینه آزادسازی ۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده‌شان را فراهم کنیم.

به گفته این مسئول در جشن گلریزان مجازی آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کرمانشاه حدود ۳۰۰ خیر شرکت کردند.

او در ادامه به سیاست‌های جدید قوه قضائیه در کاهش آمار ورودی زندانیان اشاره کرد و یادآورشد: با وجود این رویکرد امیدوار به کاهش زندانیان جرائم غیرعمد هستیم و ستاد دیه استان هم تلاش‌های خود را برای آزادسازی تعداد زندانیان بیشتری مضاعف خواهد کرد.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه زندانیان جرایم غیر عمد جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جشن گلریزان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم

سرتیپ براتعلی غلامی، عضو گروه مشاورین فرماندهی کل قوا و از فرماندهان دوران دفاع مقدس، عملیات بیت المقدس و روایت آزادسازی خرمشهر را روایت می‌کند.

قبل از شروع عملیات آزادسازی خرمشهر، با توجه به حجم گسترده جنگنده‌های عراق و حمایت کشور‌های عربی همانند اردن و مصر، پدافند هوایی ارتش در عملیات بی سابقه‌ای حدود ۱۰۰ فروند جنگنده این رژیم را منهدم کرد که ضربه بزرگی بر هیمنه این رژیم بود و موجب تضعیف آنها و در نهایت آزادسازی خرمشهر شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی