Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مالک باشگاه تراکتور در امور بازیکنان خارجی این تیم بیان کرد که وکلای پرتغالی ما از رایی که برای آنتونی استوکس صادر شده، شوکه هستند.

طرفداری- فیفا حدود سه ماه پیش باشگاه تراکتور تبریز را به دلیل شکایت آنتونی استوکس به پرداخت 400 هزار دلار محکوم کرد. پس از این رای، باشگاه تراکتور درخواست اصل رای را از فیفا کرد و اکنون خبر می‌رسد اصل رای استوکس به باشگاه تبریزی رسیده است و مدیران این باشگاه قصد دارند این پرونده را به دادگاه CAS ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهداد بیات در خصوص مشکلات بازگشت بازیکنان خارجی تراکتور تبریز به ایران گفت:

قبل از اینکه درباره آنها صحبت کنم بهتر است راجع به میملا بازیکن پرویی تیم و مربی دروازبان های رومانیایی خودمان صحبت کنم که به دلیل مشکلات پرواز به کشورهای خود در همین چند ماه قرنطینه مجبور شدند در تبریز بمانند.

نماینده مالک باشگاه تراکتور در امور بازیکنان خارجی افزود:

همین مشکلات که برای رفتن آنها به خارج از ایران داشتیم را برای بازیکنان خارجی خودمان نظیر حمزاوی برای بازگشت از الجزایر و بازیکن برزیلی خودمان هم داریم. اصلاً پروازی وجود ندارد که آنها به ایران بازگردند. الجزایر اجازه خروج نمی‌دهد. برزیل هم که به بحران رسیده و بازیکن تیم ما نمی‌تواند از ایالت خود خارج شود.

وی با تأیید صحبت‌های جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان مبنی بر ضرر کردن تیم‌هایی که هنوز بازیکن خارجی خود را در اختیار ندارند تاکید کرد:

تمام صحبت‌های ایشان صحیح بود. برای بازیکن خارجی، ارز خرج شده است. خصوصی و دولتی هم ندارد. پول این مملکت برایشان خرج شده و باید مسئولانی که چنین تصمیمی برای برگزاری بازی‌ها گرفته اند پاسخگو باشند. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تبعات تصمیم خود را هم بپذیرد. چرا شانه خالی می‌کنند و قبول ندارند که اشتباه می‌کنند.

بیات درباره عدم بازگشت اشکان دژاگه به ایران نیز یادآور شد:

او نیز مشکل پرواز دارد. اشکان با آقای زنوزی ارتباط داشته و من از همین طریق متوجه شدم که مشکل بازگشت به ایران را با توجه به نبود پرواز دارد. واقعاً چطور انتظار دارند بدون بازیکنان تاثیرگذارمان وارد مسابقات شویم. قطعاً سازمان لیگ باید پاسخمان را بدهد.

وی درباره روند لایحه دفاعی ارائه شده از سوی این باشگاه به دادگاه عالی ورزش بابت آنتونی استوکس تاکید کرد:

وقتی به وکلای پرتغالی جدید خودمان نشان دادیم که چگونه در این پرونده و در فیفا محکوم شدیم شوکه شدند. آنها مانده اند چطور «لودویک دلچات» وکیل سابق باشگاه تراکتور حاضر به ارائه مستندات درباره استوکس نشده است تا محکومیتی این‌چنین نصیبمان شود.

وی راجع به دلچات تصریح کرد:

از او در دادگاه داخلی سوئیس شکایت کردیم. باید پاسخگو باشد. نمی‌خواهم فعلاً اسمی جز اشتباه روی عملکرد او بگذارم اما باید همه چیز شفاف شود.

بیات راجع به رسیدگی به پرونده «لی اروین» تصریح کرد:

در حال آماده کردن لایحه دفاعی این بازیکن برای ارائه به دادگاه CAS هستیم. معتقدیم در این پرونده نیز می‌توانیم از حقوق خودمان دفاع کنیم.

نماینده مالک باشگاه تراکتور تبریز راجع به محکومیت ۸۲۰ هزار دلاری این باشگاه در پرونده مربوط به شکایت «کوین کنستانت» تصریح کرد:

باید بپذیریم مقصر هستیم. در این پرونده دچار اشتباه شدیم و فیفا یکی از موارد مربوط به قرارداد با کنستانت را که به امضا با ایجنت رسیده بود قبول نکرد.

منبع/مهر

همچنین بخوانید: پیوس: مالک تراکتور، دژاگه را مجبور کرده برخی حرف ها را بزند؛ اشکان در آلمان هم می ‌توانست تهدید کند؟ محمدرضا زنوزی: کاری نداریم چه تیمی قهرمان شود، برای ما رعایت پروتکل های بهداشتی مهم است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است

مالک باشگاه تراکتور تبریز تأکید کرد سرمربی اسپانیایی پیشین این تیم به دلیل داشتن بازیکنان همسطح نتوانست ترکیب اولیه تیم تحت هدایت خود را پیدا کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از رسانه باشگاه تراکتور تبریز، محمدرضا زنوزی امروز (پنجشنبه) پیش از تمرین تیم فوتبال تراکتور تبریز در جمع اعضای تیمش گفت: تراکتور در دیدار با سپاهان استحقاق کسب سه امتیاز را داشت، ولی متأسفانه موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد. فوتبال در دنیا یک پدیده عجیب و بی‌نظیری است که این همه جمعیت را به استادیوم می‌کشاند. شیرینی فوتبال همین است و شما بهترین بازی را انجام می‌دهید، ولی برنده نمی‌شوید.

زنوزی با اشاره به جایگاه تراکتور در جدول رده‌بندی لیگ برتر یادآور شد: فاصله‌مان با صدر زیاد شده، ولی باز هم نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان است. ناامید نیستیم و هنوز شانس داریم. خیلی چیزها در فوتبال تأثیرگذار بوده است و می‌تواند نتایج را تغییر دهد. هنوز 21 امتیاز دست نخورده باقی مانده است و جام حذفی را هم داریم و باید با تمام قوا در ادامه مسابقات حاضر شویم.

مالک باشگاه تراکتور تبریز خاطرنشان کرد: برخی مواقع به دلیل وجود بازیکنان همسطح در یک پست، مربی در انتخاب ترکیب اولیه تیمش دچار مشکل می‌شود. نمی‌توان از آقای خمس ایراد گرفت. ایشان هم در انتخاب بازیکنان از بین دو بازیکن همسطح در یک پست، سردرگم بود. به همین دلیل نتوانستیم ترکیب اصلی تیم را پیدا کنیم. نمی‌توان برای مربی ایراد گرفت، چرا که می‌خواست به همه بازی برسد و آماده باشند. یکی از اساسی‌ترین مشکلات امسال همین بود و در این سه دیدار به همین دلیل با مشکل مواجه شدیم.

«در چند روز آینده سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد.»، زنوزی با بیان این جمله ادامه داد: خمز دوست بنده بوده و تا ابد هم چنین خواهد بود و شاید روزی دوباره برگردد. هیات مدیره و مدیرعامل گزینه‌های سرمربیگری را بررسی کرده‌اند و به دلیل اختلاف ساعت، شبانه‌روزی در حال مذاکره هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز مثل دو برادر برای همدلی تیم زحمت می‌کشند. تیم امسال از نظر همدلی و اتحاد قابل قیاس با هیچ‌کدام از تیم‌های دوران خصوصی تراکتور و گسترش فولاد نیست.

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • دیدار زنوزی با خانواده هوادار فقید تراکتور
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت