Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اردشیر نادری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح پاکسازی محله‌های میدان امام حسین (ع) خیابان شهرستانی و جهان فروز مورد بررسی قرار گرفت و دستورات قضائی در خصوص بررسی مجدد خوابگاه‌های مجردی که در مرحله اول این طرح پلمب شده بودند بررسی شد.

وی افزود: در مرحله اول تعدادی از این خوابگاه‌ها پلمب شده بودند که قرار بود اکنون فک پلمب شوند و یک فرصت دو ماهه به آنها داده شده بود تا نسبت به رفع نواقص بهداشتی و امنیتی اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در این مرحله از طرح، ۶ باب خوابگاه مجردی که در مرحله اول پلمب شده بودند و به آنها فرصت داده شده بود تا نواقص خود را رفع کنند مجدداً پلمب شدند چرا که این خوابگاه‌ها دستورات لازم را انجام نداده بودند و مجدد این خوابگاه‌ها تبدیل به محلی برای پاتوق مجرمان و معتادان شده بود و همچنین نواقص بهداشتی رفع نشده بود.

وی گفت: باقی خوابگاه‌ها نسبت به رفع نواقص خود اقدامات لازم را انجام داده بودند و فضای مناسبی را برای اسکان مسافران و کارگران فراهم کرده بودند و همچنین نسبت به اخذ مجوزهای لازم قدم برداشته بودند.

سرهنگ نادری تصریح کرد: این طرح با هماهنگی نماینده اداره بهداشت شرق تهران و شهرداری منطقه ۱۳ و با حضور مقام قضائی انجام شد.

وی در پایان گفت: این طرح موجب رضایتمندی شهروندان شده و پلیس پیشگیری پایتخت این طرح‌ها را در سایر محلات تهران در راستای آرامش و امنیت بخشی به محلات ادامه می‌دهد.

کد خبر 4939156 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: معتاد متجاهر خوابگاه ویروس کرونا پلمب ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران آتش سوزی قوه قضاییه وضعیت هوای تهران جلال ملکی بازنشستگان مجلس شورای اسلامی آتش سوزی جنگل ها کمیته امداد امام خمینی احتکار سازمان تامین اجتماعی خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا در هرمزگان، غلامعلی جاودان شامگاه ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق اعلام هواشناسی احتمال بارش باران همراه با رعد و برق  وزش باد شدید در استان وجود دارد به تمامی مراکز بهداشتی درمانی استان اعلام گردید تا تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا در شبکه‌های بهداشت و درمان، معاونت ها و بیمارستان‌ها جلسات کمیته مدیریت بحران برگزار و نیازهای هر مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر لزوم شناسایی مادران باردار و پرخطر و اسکان آنها در مناطق امن و نزدیک به مراکز درمانی، گفت: تمهیدات لازم در راستای خدمت رسانی به مردم به ویژه مادران باردار، کودکان و سالمندان، تامین تجهیزات دارویی و درمانی، تامین نیروی انسانی متبحر و متخصص اندیشیده و مراکز اورژانس ۱۱۵، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها در آماده باش کامل باشند.

جاودان بر لغو مرخصی‌ها در همه سطوح اجرایی تاکید کرد و افزود: لازم است تمامی اعضای ستاد آماده‌باش را به زیرمجموعه اعلام و تا سه رده جانشین را تعیین و معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد