Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته مهران مدیری میزبان سعید سهیلی کارگردان سینما بود.

در بخشی از گفت و گو سهیلی در پاسخ به مدیری درباره گرفتن اولین سیمرغ برای اولین فیلمش گفت: بله درسته، اما سیمرغ را ندارم چرا که از من دزدیدند!

سهیلی درباره ساخت آثار خود گفت: فیلم‌هایی درباره جنگ ساختم البته سه گانه‌ای داشتم که دو تا از آن‌ها فیلم «مردی شبیه باران» و فیلم «مردی از جنس بلور» را ساختم و یکی از فیلم نامه ها را هنوز دارم که شاید روزی آن را بسازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:البته در فیلم‌های کمدی و اجتماعی که ساختم، رگه‌هایی از آدم‌های جنگ در آن‌ها وجود دارد.

سهیلی در پاسخ به سوال مدیری درباره آتش زدن کارت خانه سینما گفت: در یکی از برنامه‌ها در اعتراض به برخی از مسائل، کارت خانه سینما و کانون کارگردانان را آتش زدم.

وی افزود: اشتباه من این بود که در لحظه دستم گرفتم و عصبی شدم و کارت را آتش زدم. البته هنوز هم همراه خودم دارم، چهار سال پیش این اتفاق افتاد و من همچنان تعلیق هستم. من را از خانه سینما اخراج کردند و من هنوز برنگشته ام. گوش شنوایی وجود نداشت اما با آتش زدن کارت باعث شد برخی از حرف‌ها شنیده شود.

کارگردان گشت ارشاد درباره بازیگر شدن فرزندان خود گفت:عکس‌های بسیاری دارم که در زمان کارگردانی ساعد و سینا کنار من هستند آن‌ها با فضای سینما، بازیگران، نور، صدا، حرکت، لوکیشن بزرگ شدند. نفس کشیدند، اینقدر که در پشت صحنه بودند در مدرسه و فوتبال و خونه نبودند. این تاثیر گذار بود و به این حوزه علاقه‌مند شدند.

سهیلی در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره ازدواج توضیح داد: ۲۶ ساله بودم، کتابخانه می‌رفتم و کتاب می‌خواندم یکی از مسئولان کتابخانه که برای ناهار می ‌رفت، من جای او می‌نشستم؛ یک روز اتفاقی فایل ها را نگاه کردم و کارت عضویت کتابخانه را دیدم.آنجا یک عکس و یک کارتی را دیدم که از عکس و اسم خوش آمد و باقی ماجرا...(خنده)

سهیلی ادامه داد: همسرم سه لیسانس دارد، فیلم نامه می‌نویسد، البته بسیار کتاب می‌خواند فیلم می‌بیند و اهل تحقیق است.

سهیلی درباره جامعه امروز گفت: جامعه امروز ما سر هر فرصت و بهانه‌ای مردم دو دسته می‌شوند، اما به نظر من باید با هر عقیده و سلیقه‌ای کنار هم باشیم. هیچ کسی را از دایره دوستی خود حذف و ترک نکنیم چرا که مشترکات بسیاری با هم داریم.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1395872

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهران مدیری شبکه نسیم برنامه تلویزیونی دورهمی خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به نقل از مهر با توجه به جریمه ۳۰۰ میلیونی حسین حسینی توسط کمیته اخلاق به دلیل اتفاقاتی که در دیدار این تیم برابر مس رفسنجان رخ داد، هواداران استقلال از کاپیتان آبی پوشان خواستند یک شماره کارت بدهد تا آنها جریمه ۳۰۰ میلیونی وی را پرداخت کنند.

* با نتیجه ای که پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به دست آورد و موقتا با یک بازی بیشتر صدرنشین لیگ شد امروز هواداران پرتعدادی به ورزشگاه آمدند تا از تیم شان حمایت کنند و دوباره به صدر برگردد.

* حدود ۳۰۰ تن از هواداران شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر بوده و از تیم خود حمایت می کردند.

* روزبه چشمی که دویستمین بازی خود را برای استقلال انجام داد امروز از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و طرفداران استقلال به او تبریک گفتند.

* گوستاو بلانکو که در دو بازی قبل استقلال موفق به گلزنی شده بود امروز مورد تشویق قرار گرفت و هواداران استقلال از او خواستند در این دیدار هم دروازه شمس آذر را باز کند.

* مهدی هاشمی نسب همانند بازی های گذشته هنگام ورود به زمین مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت و تشویق شد.

* هواداران استقلال هنگام ورود اتوبوس آبی پوشان به ورزشگاه از جواد نکونام خواستند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی را دوباره از آن استقلال کند.

* چند تن از بازیکنان شمس آذر به سمت محمد نوازی رفته و با او خوش و بش کردند.

* امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان پیشین استقلال هم به ورزشگاه آمد تا از نزدیک شاهد دیدار آبی پوشان برابر شمس آذر قزوین باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897141

دیگر خبرها

  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • (ویدئو) واکنش جالب مردم اصفهان به ماجرای ریز پرنده‌ها
  • هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • بزرگداشت زنده‌یاد کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • ماجرای ورود پارک علوم و فناوری به فیلمنامه‌نویسی
  • بهترین فیلم‌های ایرانی دهه شصتی (+عکس)