Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان ساسانیان روز جمعه اظهار کرد: طبق گزارش ها و بررسی دستگاه های تردد شمار، در تعطیلات نیمه خرداد ۳۰ هزار خودرو با جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر وارد شهر آستارا شده است و استقرار چادرهای مسافرتی و حضور مسافران و مهمانان در نقاط مختلف شهر گویای این مطلب است.

وی افزود: مسئولان استانی جمعیت شهر آستارا را طبق آخرین سرشماری، ۴۸ هزار نفر قلمداد می کنند در حالیکه اکنون حدود ۵۵ هزار نفر در شهر جمعیت داریم و با ورود موج مسافران، در خدمات بخش گردشگری با مشکلات جدی مواجه می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اغلب مسافران و گردشگران آستارا بومی استان های شمالی نیستند و به هوای شرجی و گرمای این خطه عادت ندارند و استفاده مکرر آنها از حمام سوئیت ها، مسافرخانه ها و هتل ها، در افت فشار و قطعی آب تاثیرگذار است.

ساسانیان گفت: شهر گردشگرپذیر آستارا حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد اما در تعطیلات و با احتساب گردشگران، شمار جمعیت به سه برابر افزایش می یابد و سبب افت فشار یا قطع آب، کمبود نان و برخی خدمات در نقاطی از شهرستان می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا افزود: بسیاری از نانوایان شهر آستارا غیربومی هستند و در روزهای تعطیل قصد مسافرت به زادگاه خود را دارند و با ورود گردشگران به و بسته بودن چند نانوایی، کمبود نان احساس می شود و اتاق اصنف را به تامین نان از شهرهای دیگر موظف می کنیم و نانی که از اردبیل، تالش یا تهران به آستارا وارد می شود به دلیل هزینه حمل، گران عرضه می شود.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی و لوندویل و جاذبه های اقتصادی، طبیعی، مذهبی و تفریحی در منتهی الیه غرب استان گیلان، حاشیه دریای خزر و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا مسافرت آب و فاضلاب حمل و نقل مسافری جهانگردی گردشگر خارجی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا مسافرت آب و فاضلاب حمل و نقل مسافری جهانگردی گردشگر خارجی آستارا مسافرت آب و فاضلاب حمل و نقل مسافری جهانگردی گردشگر خارجی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: استفاده از مرخصی تحصیلی، انتقال به دانشگاه محل سکونت یا استفاده از کلاس‌های مجازی برای مادران دانشجو به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

کتابچی افزود: محدود کردن مادران باردار یا صاحب فرزند زیر دو سالی که دانشجو هستند، از طرف دانشگاه‌ها تخلف است.

وی همچنین گفت: طبق قانون باید دانشگاه‌ها تا چهار نیم سال تحصیلی، به خانم‌هایی که زایمان کرده اند و فرزند شیرخوار دارند، مرخصی بدون احتساب سنوات بدهد.

معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت از دانشجویان مادر خواست تخلف دانشگاه‌ها را به مرکز رسیدگی گزارش‌های مردمی نهاد ریاست جمهوری منتقل کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی ۲ سال
  • طی دو سال هشت میلیون فقیر به تعداد فقرای کشور اضافه شده است!
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان