Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان طبق نظر کادر فنی این تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کادر فنی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان بعد از مثبت اعلام شدن تست 7 نفر از اعضای این تیم که 6 نفرشان بازیکن هستند، تمرینات این تیم را تعطیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این تعطیلی کوتاه مدت بوده و کادر فنی به بازیکنان اعلام کرده که از آبادان خارج نشوند. در ضمن نفراتی هم که تست آنها مثبت بوده فعلا در قرنطینه هستند.

قرار است تمامی اعضای صنعت نفت از جمله 7 نفری که تست آنها مثبت بوده است، روز شنبه یا یکشنبه دوباره تست کرونا بدهند.

ابتلای 7 عضو صنعت نفت آبادان به کرونا

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صنعت نفت آبادان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی

ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی درباره نظر اتاق بازرگانی در خصوص تعطیلات پایان هفته، افزود: نظر نهایی و کارشناسی اتاق بازرگانی به عنوان متولی اصلی تجارت خارجی کشور این بود که اگر پنجشنبه تعطیل شود در مجموع 4 روز تعطیلی با دنیا داریم که سالانه نزدیک به 22 میلیارد دلار در مناسبات اقتصادی کشور تاثیر منفی می‌گذارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نظر کارشناسی اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران این بود که، ضرر تعطیلی پنجشنبه‌ها بیشتر است، گفت: پیشنهاد اتاق بازرگانی در این جلسه هم این بود که در جهت کمک به تولید شنبه تعطیل باشد که حداقل یک روز بیشتر بتوانیم با دنیا مناسبات اقتصادی داشته باشیم.

اسماعیلی با اشاره به پیشنهاد کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: پیشنهاد مرکز پژوهش‌های مجلس، تعطیلی پنجشنبه به استثنای دستگاه‌های تجاری و ارتباط با تجارت خارجی بود که به دلیل جلوگیری از زیاد شدن استثنائات، مورد پذیرش نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و اعضای کمیسیون اجتماعی قرار نگرفت.

نماینده گرمی درباره جمع‌بندی جلسه گفت: جمع‌بندی جلسه این بود که منتظر بمانیم تا جوابیه استعلاماتی که اتاق بازرگانی ایران از نهادهای مختلف در این باره انجام داده، آماده شود و اعضای کمیسیون اجتماعی هم بررسی مجدد داشته باشند تا در هفته آینده بتوانیم تصمیم نهایی کمیسیون درباره تعطیلی شنبه یا پنجشنبه را تصویب و گزارش آن را برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه کنیم، بنابراین موضوع برای ادامه بحث کارشناسی مراعا ماند.

مراعا : بطور موقت بدون اقدام، بلاتکلیف ) منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود