Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن کروات در زندگی نامه‌اش به لحظه پر تنش میان سرمربی و بازیکن پرتغالی در رئال مادرید پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، در زندگی نامه لوکا مودریچ با عنوان "به روش من" که در ایتالیا منتشر شد یک بخش قابل توجه دیده می شود. این قسمت به تنشی که میان ژوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو وجودداشت اشاره می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در سال ۲۰۱۳ رخ داد؛ زمانی که سرمربی و بازیکن پرتغالی در رئال مادرید حضور داشتند. مودریچ جزئیاتی از دیداری در کوپا دل ری را آشکار کرد. مورینیو به نحوی از ستاره مادرید عصبانی شد که اشک بازیکن پرتغالی در رختکن در آمد اما ماجرا به همین جا ختم نشد.

مودریچ نوشت: از واکنش سرمربی شگفت زده شدم. ما ۲ بر صفر از حریف پیش بودیم. رونالدو بازیکن حریف را در کناره های زمین دنبال نمی کرد و مورینیو به همین خاطر از این بازیکن عصبانی شد. زمانی که می خواستیم بین دو نیمه به رختکن برویم رونالدو چشمانش پر از اشک شده بود. او گفت که من تمام تلاشم را کردم اما او (مورینیو) همیشه از من انتقاد می کند. سرمربی پرتغالی وارد شد و شروع کرد به انتقاد از ستاره پرتغالی به خاطر بی مسئولیتی اش در بازی. هر دو به شدت عصبانی شده بودند و اگر مداخله بازیکنان نبود ممکن بود درگیر شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئال مادريد ژوزه مورینیو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید

سرمربی پرطرفدار پرتغالی ملاقات بی‌نتیجه‌ای با سران وست هم داشت

طرفداری | روبن آموریم این روزها به پرطرفدارترین سرمربی فوتبال اروپا تبدیل شده و چندین تیم به خصوص در لیگ برتر مایل به استخدام این سرمربی خوش‌فکر اسپورتینگ هستند.

پس از توقف تماس‌های روبن آموریم و لیورپول، شب گذشته آموریم پس از سفر به لندن با وست هم وارد مذاکره شد. فابریتزیو رومانو گزارش داده پس از برگزاری دور اول مذاکرات، به‌نظر نمی‌رسد این سرمربی 38 ساله پرتغالی هدایت وست هم را برعهده گیرد چرا که نتایج این ملاقات در لندن، باب میل طرفین نبود. از طرفی مکالمه‌ای با لیورپول نیز از هفته گذشته برقرار نشده و آموریم هنوز در حال ارزیابی گزینه‌های پرشمار خود است.

چرا مذاکره لیورپول و آموریم متوقف شد؟

پدرو سپولودا، خبرنگار پرتغالی نیز ادعایی جالب در خصوص دلیل توقف مذاکرات میان لیورپول و روبن آموریم مطرح کرده است. او می‌گوید سرمربی اسپورتینگ برای عقد قرارداد سه ساله با لیورپول، دستمزد سالانه 10 میلیون پوندی همراه با پاداش درخواست کرد اما مبلغ پیشنهادی لیورپول، بسیار کمتر بوده است. یکی از دلایل توقف مذاکرات با وست هم نیز همین موضوع بوده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند