Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات دوچرخه سواری سبزوار در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی خراسان رضوی با حضور  ۷۰ دوچرخه سوار در چهار رده سنی پیشکسوتان، بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در حال برگزاری است.
محمود بهنامی افزود: در این مسابقات دوچرخه‌سوارانی از شهرهای مشهد، نیشابور، قوچان، طرقبه، شاندیز، سبزوار در استان خراسان رضوی و همچنین شهرهای اسفراین و بجنورد استان خراسان شمالی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این مسابقات که طی یک روز برگزار می‌شود دوچرخه سواران مسیر بولوار ابریشم سبزوار به طول ۱۶ کیلومتر را به صورت رفت و برگشت رکاب می‌زنند.

سبزوار  در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سبزوار فدراسیون دوچرخه سواری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار فدراسیون دوچرخه سواری سبزوار فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مربی تیم جودوی شهر نسر بخش رخ گفت: مسابقاتِ استانی جودو در اوزان مختلف و رده های سنی نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در سالن توحید شهر فربمان برگزار شد.  

علی اکبرزاده افزود: در این رقابت‌ ها ۱۸۰ جودو کار از شهرهای مشهد، فریمان، نصر آباد تربت جام و نسر با  یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و در رده نونهالان تیم جودو نسر به مقام اول دست یافت.

 

وی ادامه داد: این مسابقات در رده نونهالان در اوزان ۲۸، ۴۲ ،۳۸ کیلوگرم، در رده نوجوانان در اوزان ۵۰ کیلوگرم و در رده بزرگسالان در اوزان ۶۶، ۸۱، ۱۰۰  کیلو گرم  برگزار شد.

 

در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم هر وزن مشخص شدند و حکم قهرمانی و  هدایای نقدی به افراد برتر اهداء شد. 

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی