Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه ترین آمارهای منتشر شده در آوریل ۲۰۲۰ فهرستی از ۲۰ کشور را که کاربران آن بیش‌ترین استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام را به نام خود ثبت کرده‌اند، نشان می‌دهد.

به گزارش پول نیوز به نقل از وبسایت statista، کارشناسان و محققان در تازه‌ترین آمار در گزارش های ماهانه در آوریل ۲۰۲۰ فهرستی از ۲۰ کشور جهان را که دارای بیشترین تعداد کاربران فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند، منتشر کرده اند که نشان می دهد این شبکه اجتماعی در کدام کشورها بیشترین مخاطب و طرفدار را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر فهرستی از کشورهای جهان را که میزبان بیشترین تعداد کاربران فعال در اینستاگرام هستند را مشاهده می کنید:

ایالات متحده آمریکا: ۱۲۰ میلیون کاربر هند: ۸۸ میلیون کاربر برزیل: ۸۲ میلیون کاربر اندونزی: ۶۴ میلیون کاربر روسیه: ۴۶ میلیون کاربر ترکیه: ۳۹ میلیون کاربر ژاپن: ۳۱ میلیون کاربر مکزیک: ۲۶ میلیون کاربر انگلستان: ۲۵ میلیون کاربر آلمان: ۲۲ میلیون کاربر ایتالیا : ۲۱ میلیون کاربر فرانسه: ۱۹ میلیون کاربر آرژانتین: ۱۸ میلیون کاربر اسپانیا: ۱۷ میلیون کاربر کانادا: ۱۳ میلیون کاربر کره جنوبی: ۱۳ میلیون کاربر عربستان سعودی: ۱۳ میلیون کاربر تایلند: ۱۳ میلیون کاربر کلمبیا: ۱۲ میلیون کاربر مالزی: ۱۲ میلیون کاربر

در این نمودار می توان دریافت که ایالات متحده آمریکا، هند و برزیل به تردید در جایگاه های نخست تا سوم فهرست ۲۰ کشور جهان که کاربران آنها بیشترین استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام را دارند، قرار گرفته‌اند.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.

این شبکه اجتماعی هم اکنون میزبان بالغ بر یک میلیارد نفر کاربر فعال در ماه است که از قابلیت و امکانات مختلف آن روزانه استفاده می کنند.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام اینترنت پول نیوز اخبار فناوری هند آمریکا ایران ۱۳ میلیون کاربر شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!

یک ویژگی کاربردی دیگر به اینستاگرام و تردز اضافه شد.

به گزارش دیجیاتو، متا در اوایل سال جاری میلادی تأیید کرده بود که به کاربران اجازه می‌دهد محتوا‌های سیاسی را در اینستاگرام و تردز محدود کنند. اکنون این شرکت تأیید کرده که این گزینه برای کاربران هر دو پلتفرم در دسترس است. اما این ویژگی چه جزئیاتی دارد و چطور فعال می‌شود؟

گزینه جدید به‌عنوان اقدامی برای «توصیه فعالانه محتوای سیاسی از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید» است. این ویژگی جدید به‌طور پیش‌فرض فعال خواهد بود، اما کاربران می‌توانند درصورت تمایل به‌صورت دستی محتوای سیاسی را در جدول زمانی (Time line) خود مشاهده کنند؛ بنابراین وقتی این ویژگی در اینستاگرام و تردز فعال باشد، محتوای سیاسی فقط از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، نمایش داده می‌شود.

یکی از سخنگویان متا تأیید کرده که تغییر جدید برای محدودکردن محتوای سیاسی، همین حالا برای کاربران در دسترس است؛ اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این گزینه محدود به مناطق خاصی در سراسر جهان است یا خیر.

نحوه فعال‌سازی این گزینه محتوایی در اینستاگرام و تردز

برای فعال‌کردن این ویژگی در اینستاگرام و تردز، باید مراحل زیر را طی کنید:

اینستاگرام یا تردز را باز کنید.

به منوی تنظیمات حساب خود بروید.

گزینه Suggested Content را انتخاب کنید.

منوی محتوای سیاسی (Political Content) را انتخاب کنید (درصورت وجود).

گزینه Limit Political Content from people you don't follow را انتخاب کنید.

این تنظیمات بر پیشنهاد‌های محتوایی، فید و کاربران پیشنهادی تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین محتوا‌های تمامی موارد یادشده با فعال‌کردن این ویژگی، تغییر می‌یابند.

آخرین نسخه برنامه‌های اینستاگرام و تردز را روی گوشی خود نصب کنید تا به این ویژگی جدید دسترسی داشته باشید. خوشبختانه این ویژگی برای کاربران ساکن در ایران نیز در دسترس است.

به‌تازگی تردز در آپدیتی اعلام کرد که نتایج ورزشی را برای کاربران نشان می‌دهد؛ در قدم اول هم نتایج بازی NBA را راه‌اندازی می‌کند. این پلتفرم همچنین یک پیش‌نمایش بتا از نحوه عملکرد یکپارچه‌سازی با Fediverse راه‌اندازی کرده است. ادغام با Fediverse اکنون برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است. همچنین کاربران تردز می‌توانند الگوریتم این برنامه را شخصی‌سازی کنند.

دیگر خبرها

  • کدام کشورها در طول جنگ برای صهیونیست‌ها نفت و گاز تامین کردند؟
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگ جدید باشند
  • کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟
  • «پینگ پنگ» اینستاگرامی با روان مردم توسط دو سلبریتی!
  • ردیابی یک مجرم از طریق یوتیوب
  • «پینگ پنگ» اینستاگرامی احساسات و روان مردم توسط دو سلبریتی!
  • اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد