Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،محمد احمدزاده مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس گفت: اعمال فاصله‌گذاری اجتماعی به طور جدی در شناور‌های مسافری بندرعباس به قشم و بالعکس و بندرعباس به هرمز و بالعکس در حال اجرا است.

احمدزاده افزود: شناور‌هایی با ظرفیت ۶۲ نفر تنها مجاز به مسافرگیری تا ۴۵ نفر، شناور‌هایی با ظرفیت ۱۱۲ نفر تنها مجاز به مسافرگیری تا ۷۵ نفر و شناور‌های بزرگ بالای ۲۰۰ نفر نیز تنها مجاز به مسافرگیری تا ۱۳۵ نفر هستند و واحد‌های کنترل بلیت در بندر شهید حقانی حتما این موضوع را رعایت می‌کنند تا تراکم جمعیت در شناور‌ها بالا نرود و از طرف دیگر افراد بتوانند با فاصله یک صندلی از یکدیگر در شناور‌ها بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که طی هفته‌های اخیر، الزام داشتن ماسک را در بنادر و شناور‌ها به اجرا درآورده‌ایم، عنوان کرد: در ورودی بندر امکان خرید ماسک با قیمت مناسب را فراهم کرده‌ایم که افرادی که ماسک به همراه ندارند، بتوانند ماسک خریداری کرده و در شناور و محیط بندر استفاده کنند.

مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس برخی افراد با ورود به شناور‌های مسافری احساس می‌کنند که رعایت فاصله‌گذاری صورت نگرفته است چرا که افراد دارای نسبت خانوادگی در کنار هم می‌نشینند و اغلب افراد به صورت دسته‌جمعی و خانوادگی به قشم سفر می‌کنند و در شناور‌ها نیز کنار یکدیگر می‌نشینند، اما تأکید و الزام ما بر این است که مسافران فاصله اجتماعی را از یکدیگر رعایت کنند.

انتهای پیام/ر

منبع خبر:فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفردریایی شناور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است

ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس ( توئیتر سابق) بار دیگر به دلیل امتناع از حذف ویدیوهایی در این شبکه که برخی آن را «مروج خشونت» می‌دانند، با انتقادهای شدید روبرو شده است.

به گزارش بی بی سی، ماسک در حال حاضر در استرالیا و در برزیل با پرونده‌های حقوقی علیه این شبکه مواجه است.

در تازه‌ترین مورد، آنتونی آلبانیزی، نخست‌وزیر استرالیا، ایلان ماسک را «میلیاردر متکبر» خواند و گفت: «آقای ماسک تصور می‌کند که فراتر از قانون است.»

این اظهارات آقای آلبانیزی، در پی بالا گرفتن جدال بر سر صحنه‌های فیلم مربوط به حمله با چاقو در یک کلیسا در شبکه اجتماعی ایکس(توئیتر سابق) صورت می‌گیرد.

روز دوشنبه، دادگاهی در استرالیا به ایکس دستور داد تا فیلم‌های این حمله را که هفته گذشته در سیدنی روی داد، از روی این شبکه حذف کند.

پیشتر ایکس اعلام کرد، تنها در صورتی که «قانون آن را ملزم به آن کند» این کار را خواهد کرد.

مالک ایکس همچنین پیش از این دولت آقای آلبانیزی را به سانسور متهم کرده بود.

هفته گذشته کمیسر امنیت الکترونیک استرالیا، که یک تنظیم‌کننده مستقل است، ایکس و دیگر رسانه‌های اجتماعی را تهدید کرد که در صورت حذف نکردن ویدئوهای چاقو زدن در یک کلیسای مسیحی، با جریمه‌های سنگینی مواجه خواهند شد. پلیس این حمله را «تروریستی» خوانده است.

ایکس استدلال کرده است که این دستور «در محدوده قوانین استرالیا نیست.»

علاوه بر این مورد، ایکس و کمیسیون امنیت الکترونیک استرالیا همچنین درگیر یک پرونده حقوقی به دلیل «عدم ارائه اطلاعات از سوی ایکس در مورد نحوه ردیابی و حذف مطالب مربوط به کودک آزاری آنلاینی» هستند.

مشکل ماسک با دادگاه عالی برزیل چیست؟

در همین حال دادگاه عالی برزیل به شبکه اجتماعی ایکس تا روز جمعه فرصت داده است که توضیح دهد چرا «به طور کامل از احکام مربوط به مسدود کردن برخی اکانت‌ها در این شبکه تبعیت نکرده است.»

این تصمیم بخشی از تحقیقاتی است که در اوایل ماه جاری به دستور قاضی الشاندر دی مورائس، قاضی دیوان عالی برزیل آغاز شد.

این تحقیقات پس از آن انجام گرفت که ایلان ماسک اعلام کرد، حساب‌هایی را که قاضی دستور انسداد آن‌ها را در ایکس داده بود، دوباره فعال خواهد کرد.

قاضی الشاندر دی مورائس از شبکه اجتماعی ایکس خواسته بود تا حساب‌های کاربرانی را مسدود کند که اطلاعات نادرست منتشر می‌کنند.

گمان می‌رود این پروفایل‌ها به جنبش‌های راست افراطی مرتبط باشد که محتوای مربوط به شورش‌های ۸ ژانویه سال گذشته را منتشر کردند.

در این شورش‌ها هزاران نفر از حامیان ژائیر بولسونارو، رئیس‌جمهور سابق برزیل به کنگره، دادگاه عالی و کاخ ریاست‌جمهوری آن کشور یورش بردند.

پیش از این آقای ماسک با انتشار پستی در ایکس گفته بود که این محدودیت‌ها خلاف قانون اساسی بوده و به همین دلیل از حکم دادگاه برزیل تبعیت نشده است.

در هنگام شروع این تحقیقات وزیر ارتباطات برزیل، از آقای ماسک انتقاد کرد و با حروف بزرگ نوشت که«شبکه‌های اجتماعی سرزمین بی‌قانون نیستند.»

اگر ایکس از حکم دادگاه برزیل پیروی نکند، روزانه ۱۰۰ هزار رئال برزیل، معادل ۱۹ هزار و۷۷۴ دلار جریمه خواهد شد و به گفته ناظران احتمال زیادی وجود دارد که این شبکه اجتماعی در برزیل مسدود شود.»

tags # ایلان ماسک سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • جنجال جدید ماسک؛ «میلیاردر متکبر»!
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد