Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: با رفع نواقص، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهیدباکری میزبان بازی‌های تیم فوتبال ۹۰ در ادامه لیگ دسته یک کشور خواهدبود.

حسین نیرویار افزود: این ورزشگاه آماده شده و برخی نواقص کوچک آن، طی روزهای آینده برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: مشکلی برای میزبانی مسابقات فوتبال در این ورزشگاه وجود ندارد و تیم ۹۰ ارومیه میزبان تیم های لیگ یک در این ورزشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی بیان کرد: ورزشگاه تختی فاقد برخی امکانات از جمله نورافکن است و نمی‌تواند میزبان بازی‌های باقی‌مانده تیم ۹۰ باشد.

وی ادامه داد: فردا، شنبه مکاتبه‌های لازم را در این خصوص با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال انجام می‌دهیم.

نیرویار مهم‌ترین نواقص باقی‌مانده ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه را محوطه و سکوهای طبقه دوم عنوان کرد و گفت: این ایرادها طی روزهای آینده با تاکید استاندار آذربایجان‌غربی و پیگیری اداره‌کل ورزش و جوانان رفع می‌شود.

پیشتر فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای از نبود امکان برگزاری مسابقات لیگ یک در ورزشگاه تختی ارومیه خبر داده بود.

۹۰ تنها نماینده ارومیه در لیگ دسته یک باشگاه های کشور است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا حیدری با اعلام این مطلب گفت: در این دوره بیش از ۶۰ نفر از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری، واحدهای بوم‌گردی، هتل‌ها و رستوران‌های سنتی بین‌راهی حضور داشتند.

معاون گردشگری آذربایجان غربی افزود: دوره آموزشی توانمندسازی مدیریت کیفیت در تاسیسات اقامتی و پذیرایی نیز با حضور ۷۰ نفر از مدیران، کارکنان هتل‌ها مهمان‌پذیرها، بوم گردی‌ها و رستوران‌های سنتی و بین راهی‌های سطح استان برگزار شد.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها، توانمندسازی فعالان گردشگری سطح استان بوده و در آینده نیز دوره‌های آموزشی دیگری برای جامعه هدف در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد