Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@11:18:33 GMT

ترم آینده دانشگاه‌ها کی شروع می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۰۳۷۵

ترم آینده دانشگاه‌ها کی شروع می‌شود؟

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: فعلا با توجه به اعلام قطعی سنجش، شروع ترم همه دانشگاه ها از مهر است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، درباره اینکه آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه های علوم پزشکی از مهر ماه بوده آیا در دانشگاه های وزارت علوم نیز زمان شروع سال تحصیلی آینده تعیین شده است، گفت: فعلا با توجه به اعلام قطعی سنجش، شروع ترم همه دانشگاه ها از مهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این درباره زمان شروع ترم آینده و اینکه آیا با تأخیر خواهد بود اعلام کرده بود: تمام تلاش دانشگاه‌ها این است که برای دانشجویان جدیدالورود ترم را در زمان خود آغاز کنند. البته این بستگی به این خواهد داشت که زمان اعلام نتایج کنکور و امکانات دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجویان به چه صورت خواهد بود.

معاون آموزشی وزیر علوم یادآورشده بود: دانش آموختگی برخی از دانشجویان با تأخیر مواجه شده است و این مشکل است، چون اکثر آنها خوابگاهی هستند، از طرفی دانشجویان جدیدالورود نیز به خوابگاه نیاز دارند و این یک مسئله جدی برای دانشگاه‌ها است و ممکن است نتوانند شرایط را مدیریت کنند. این یک گزینه است که ترم آینده دانشجویان جدیدالورود از بهمن ماه باشد. البته این به پارامترهای دیگر مانند زمان اعلام نتایج کنکور نیز بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه ها دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ: 

با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزى دهد و سینه‌هاى [پر سوز و غم]مردم مؤمن را شفا بخشد.»

۲۶ فروردین۱۴۰۲، ۵شوال ۱۴۴۵ زمانی که تاریخ منطقه و معادلات آن توسط جمهوری اسلامی ایران تعیین و تغییر کرد.

در پی حمله موشکی و پهبادی گسترده و بدون سابقه شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عمق تاسیسات نظامی رژیم غاصب صهیونیستی در پاسخ به جنایت‌های گسترده و دیو صفتانه این رژیم در این مدت گذشته چه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و همچنین حوادث تروریستی شاه چراغ شیراز در سالیان گذشته، حملات چابهار توسط داعش و جیش العدل که همگی را مزدوران این رژیم خبیث می‌دانیم؛ و در تازه‌ترین جنایت این رژیم جنگنده‌های آن ساختمان کنسول گری جمهوری اسلامی ایران که طبق عرف بین الملل تعرض به سفارت خانه‌ها معادل حمله به خاک آن کشور تلفی خواهد شد را در سوریه هدف قرار دادند که منجر به شهادت سردار سرافراز زاهدی و همراهان ایشان شد که لزوم پاسخی قاطع  که حق طبیعی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی طبق بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد است.

جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تبریک به ملت قهرمان ایران و تشکر از تمام مدافعان امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و جوانان غیور این سرزمین 
امیدوار است که در صورت تکرار این جنایت‌ها پاسخی کوبنده‌تر داده شود.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق