Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از ممنوع بودن فعالیت تالارها و استخرهای شنا در شهر کرمانشاه و دیگر نقاط استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حسن حیدری اظهار داشت: علاوه بر تالارها برای برگزاری مراسم و استخرهای شنا، آموزش‌های آزاد علمی، فرهنگی و هنری نیز همچنان تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اماکنی که تعطیلی آنها ادامه دارد مهدهای کودک به منظور حفظ سلامتی خردسالان و نونهالان است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه ادامه داد: ممنوعیت فعالیت مشاغل و اصناف یاد شده در واقع با نظر ستاد ملی مقابله بیماری کرونا و به علت ریسک پذیری بالای آنها جهت انتقال و شیوع این بیماری انجام خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: همچنین طبق مصوبه دیگر ستاد ملی مقابله با کرونا، عرضه قلیان در کلیه صنوف مجاز به بازگشایی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی یادآور شد: تمامی صنوف مجاز، قبل از بازگشایی و فعالیت لازم است نسبت به اخذ کد QR (سلامت) از سامانه salamat.gov.ir اقدام کنند.

سرهنگ حیدری در پایان از بازرسی‌های مداوم پلیس نظارت بر اماکن عمومی کرمانشاه از واحدهای صنفی به منظور نظارت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس امنیت عمومی تالارها استخرهای شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است

نقی میرزاکریمی، رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: هر ساله در فصل زمستان به دلیل بارش‌های سنگین برف به‌طور موقت پاسگاه محیط بانی دریاچه تار تعطیل و در فصل بهار مجدد بازگشایی می‌شود و به فعالیت خود در جهت حفظ و حراست از این منطقه ارزشمند ادامه می‌دهد.

وی افزود: این پاسگاه امروز بازگشایی شد و محیط بانان در محل مستقر شدند و به دلیل نامساعد بودن مسیر و خطرات احتمالی همچنان به استناد مصوبات ستاد بحران فرمانداری شهرستان، بازدید از منطقه برای طبیعت‌گردان و گردشگران ممنوع است و از ورود به منطقه جلوگیری به عمل می‌آید.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در پایان اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان دماوند دارای دو پاسگاه محیط بانی کوه سفید و دریاچه تار است و امیدواریم در سال جاری پاسگاه رودافشان هم احداث و فعال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • لایحه دو فوریتی اصلاحیه بودجه شهرداری کرمانشاه همچنان معطل مانده است
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور