Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران افزایش تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا علیه مردم سوریه را اقدامی غیر قانونی و خلاف مبانی انسان‌دوستانه دانست. تاریخ انتشار: 13:14 - 16 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۴۰۲

خبرگزاری میزان - سید عباس موسوی افزایش تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا علیه مردم سوریه را اقدامی غیر قانونی و خلاف مبانی انسان‌دوستانه خواند و ضمن محکوم کردن آن‌ها افزود: بیشترین تبعات منفی و آسیب‌های چنین تحریم‌هایی متوجه مردم و شهروندان عادی سوریه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی از تحریم به عنوان حربه‌ای غیر انسانی یاد کرد که مستقیماً حقوق بشر را به مخاطره جدی می‌اندازد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از دولت و مردم مقاوم سوریه اعلام داشته و خواستار برچیده شدن و لغو تمامی تحریم‌ها ضد بشری علیه این کشور است تا بتوانند علاوه بر تامین نیازمندی‌های اولیه خود، خرابی‌های ناشی از هجمه‌های گروه‌های تروریستی مورد حمایت غرب به زیر ساخت‌های این کشور را با کمک جامعه جهانی بازسازی کنند.

بیشتر بخوانید: مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر افتخار بزرگ ملت ماست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه سید عباس موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند

مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که کشورش طی روز‌های آتی تحریم‌های جدید علیه ایران وضع خواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که واشنگتن طی روز‌های آتی تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع خواهد کرد.

طبق گزارش رویترز، وی گفت: این تحریم‌ها برنامه موشکی، پهپادی ونهاد‌های حامی سپاه و وزارت دفاع ایران را شامل می‌شود. سالیوان خاطرنشان کرد: توقع داریم شرکا و هم‌پیمانانمان نیز از طرف خود تحریم‌هایی علیه ایران وضع کنند.

این مقام آمریکایی همچنین گفت:به تقویت پدافند هوایی و موشکی خود در خاورمیانه به منظور مقابله با قدرت موشکی و پهپادی ایران ادامه می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • شوی غربی برای حمایت از جنگ‌طلبی صهیونیست‌ها | دست بسته گروه ۷ در برابر ایران
  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • این کشور در شورای امنیت خواستار فوری تحریم اسرائیل شد
  • روسیه خواستار بررسی تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد
  • روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند