Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا به شالکه اطلاع داده قصد دارد خوان میراندا، مدافع چپ جوان خود را بازگرداند

طرفداری - در تابستان 2019، خوان میراندا، مدافع چپ جوان بارسلونا در انتقال قرضی دو ساله به شالکه پیوست اما میراندای 20 ساله فصل خیلی موفقی را در شالکه سپری نکرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا و خوان میراندا به شالکه اطلاع داده اند که قصد ادامه همکاری ندارند و میراندا به بارسلونا باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد قرضی میراندا با شالکه، دو ساله بود اما بارسلونا بندی در قرارداد گنجانده بود که تا 31 می، می تواند قرارداد قرضی را فسخ کند. با وجود تمایل شالکه برای حفظ میراندا،  این مدافع چپ اسپانیایی می خواهد در بارسلونا به کارش ادامه دهد. در صورت جدایی جونیور فیرپو از بارسلونا، میراندا می تواند در تیم اصلی بارسا به میدان برود اما گزینه انتقال به مونشن گلادباخ یا پورتو هم برای او روی میز است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان میراندا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است

به گزارش خبرگزاری خبرآلاین؛ محمود قامت معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمان‌بندی پرداخت کنند.

در گزارش ورزش سه آمده است: وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی‌سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهم‌تر از همه مدیریت بهره‌ور و تداوم کار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره‌ور برسانند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898768

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!