Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک آلمانی راه‌راه پوشان تورین می‌گوید رویایی قهرمانی با این تیم را در لیگ قهرمانان اروپا دارد و تأکید کرد هنوز هم طرفدار رئال مادرید است. ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سامی خدیرا که در سال 2015 از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، رویای قهرمانی در اروپا را با این تیم ایتالیایی در سر دارد، این در حالی است که او در فصل 14-2013 با رئال مادرید قهرمانی در معتبرترین تورنمنت فوتبال باشگاهی در اروپا را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک آلمانی که تاکنون چهار قهرمانی در سری A، سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را با یوونتوس تجربه کرده است، در تازه‌‌ترین اظهارنظر خود گفت: من تشنه موفقیت هستم و به همین خاطر فوتبال بازی می‌کنم. من تقریباً هر جامی که بوده را به دست آورده‌ام، اما کسب جام شبیه به دارو است که به آن اعتیاد پیدا می‌کنید. اگر یک فصل نتوانید جامی کسب کنید، سال بعد با تمام قوا برای کسب تمامی جام‌ها تلاش خواهید کرد.

خدیرای 33 ساله صحبت‌های خود را اینطو ادامه داد: رویای من قهرمانی با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپاست. ما سه یا چهار سال پیش وقتی در فینال این رقابت‌ها به رئال مادرید خوردیم، نزدیک به کسب این جام بودیم. به نظرم ما می‌توانیم در چند سال پیش‌رو فاتح لیگ قهرمانان شویم و این تنها رویای من نیست، بلکه رویای هواداران یووه نیز هست.

آخرین باری که یوونتوس به عنوان قهرمانی در اروپا رسید به سال 1996 بازمی‌گردد، جایی که راه‌راه پوشان تورین با شکست آژاکس در ضربات پنالتی در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، فاتح اروپا شدند. از آن تاریخ تاکنون یوونتوس پنچ بار موفق شده به فینال این رقابت‌ها برسد، اما در هیچیک از این موارد موفق به کسب جام نشده است.

ایگواین در تمرینات یوونتوس مصدوم شد

هافبک راه‌راه پوشان تورین همچنین درباره دوران حضورش در رئال مادرید یادآور شد: دوران حضورم در رئال مادرید فوق‌العاده بود. من لحظات فراموش‌نشدنی را با کسب موفقیت‌های زیاد در رئال مادرید تجربه کردم. ما تمامی جام‌های ممکن از جمله لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان  را به دست آوردیم. ما تیم خیلی قدرتمندی در رئال مادرید با شخصیت‌های خیلی قوی داشتیم. به همین خاطر هرگز آن لحظات فوق‌العاده را فراموش نمی‌کنم و هنوز هم طرفدار این باشگاه فوق‌العاده هستم. به همین دلیل می‌گویم "هالا مادرید".

سامی خدیرا در پایان درباره آینده حرفه‌ای‌اش اظهار داشت: قرارداد فعلی‌ام با یوونتوس در سال 2021 پایان می‌یابد. من از بودن در ایتالیا و یوونتوس حس خوبی دارم. به نظرم ما تیم قدرتمندی داریم و هنوز تشنه کسب جام‌های بیشتری هستم. حالا به بدن خودم بیشتر اعتماد دارم و دلیلی نمی‌بینم تیمم را عوض کنم. خیلی خوشحالم که در یوونتوس و تورین هستم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از مارکا؛ ­تیم فوتبال منچستر سیتی دو هفته دیگر در بازی رفت از لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف تیم فوتبال رئال مادرید برود و این در حالی است که ۵ بازیکن این تیم با مصدومیت روبرو شده اند.   کایل واکر یکی از مصدومان این تیم است که در بازی با برزیل دچار مصدومیت شد و جان استونز نیز در بازی با بلیژیک با مصدومیت روبروشد و مانوئل آکانجی در دیدار تیم ملی سوئیس دچار مصدومیت شد. روبن دیاس و برناردو سیلوا نیز در اردوی تیم پرتغال حضور داشتند و در نهایت و رودریگوی اسپانیایی اگر چه در مقابل کلمبیا بازی نکرد، اما در بازی مقابل برزیل در ترکیب اسپانیا بود و شرایط مشابهی داشت و نتوانست در اردوی تیممنچستر سیتی حضور یابد.   تیم فوتبال منچستر سیتی باید در لیگ قهرمانان اروپا دیدار مهمی را در مقابل رئال مادرید برگزار کند و این بازی باری سیتیزن‌ها بسیار مهم است ومی تواند به حضور دوباره منچستر سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

دیگر خبرها

  • تصاویر| وقتی بچه‌های توپ‌جمع‌کن‌، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد لونین
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید