Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام منتصری، جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به دلیل این آتش سوزی‌ها اظهار داشت: از صبح امروز (شانزدهم خرداد ۹۹) گزارش‌هایی در مورد آتش‌سوزی در جنگل‌ها و عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان‌های لار و بیضا دریافت شد که در حال حاضر نیروهای منابع طبیعی با همکاری اهالی بومی در تلاش برای فرونشاندن این حریق‌ها در ۲ منطقه نامبرده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی همچنین بیان کرد: هم اینک در حال برآورد محدوده حریق و میزان خسارت‌های ناشی از آتش‌سوزی در شهرستان فراشبند هستیم.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، از مردم این استان خواست هنگام حضور در طبیعت از روشن کردن آتش خودداری کنند و زباله‌های شیشه‌ای و پلاستیکی را در طبیعت رها نکنند.
منتصری افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع، به سامانه ۱۵۰۴ گزارش دهند.

شهرستان فراشبند در فاصله ۱۶۴ کیلومتری جنوب غربی، شهرستان لارستان به مرکزیت لار در ۳۷۸ کیلومتری جنوب و شهرستان بیضا در ۶۱ کیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده‌اند.  

برچسب‌ها فراشبند آتش‌نشانی منابع طبیعی و آبخیزداری بیضا شیراز لارستان فارس پروندهٔ خبری آتش در کمین جنگل ها و مراتع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فراشبند آتش نشانی منابع طبیعی و آبخیزداری بیضا شیراز لارستان فارس فراشبند آتش نشانی منابع طبیعی و آبخیزداری بیضا شیراز لارستان فارس منابع طبیعی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6086040

دیگر خبرها

  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان