Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس مصوبه کمیته خودرو ، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مکلف شد تا با تشکیل «کمیته دائمی نوسازی ناوگان تجاری» با حضور دستگاههای ذیربط، نسبت به برنامه‌ریزی در این حوزه اقدامات لازم را صورت دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جلسه کمیته خودرو که با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد ضمن بررسی آخرین وضعیت نوسازی ناوگان تجاری کشور، مقرر گردید تا «کمیته دائمی نوسازی ناوگان تجاری» با مسئولیت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و با حضور وزارت راه و شهرسازی و صندوق توسعه ملی تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس قرار است که این کمیته با حضور دستگاههای ذیربط، به صورت منظم و هفتگی تشکیل جلسه داده و گام‌های عملیاتی برای نوسازی ناوگان تجاری کشور را در هماهنگی با وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ریزی و پیشرفت کار را پایش نماید.

همچنین در این جلسه ضمن بررسی ابعاد و زیرساخت‌های تولید موتورسیکلت‌ها و خودروهای برقی، مقرر شد تا زنجیره تولید این خودرو مورد بررسی قرار گرفته و پشتیبانی‌های لازم برای تامین قطعات و داخلی‌سازی آنها صورت گیرد؛ همچنین هماهنگی‌های لازم با قطعه‌سازان جهت تولید قطعات مورد نیاز برای موتورسیکلت‌ها و خودروهای برقی به عمل آید.

بحث و بررسی در مورد سرمایه‌گذاری بر روی پلت‌فرم‌ جدید خودروهای سواری، از جمله مباحث مطرح شده در جلسه کمیته خودرو بود.

 انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نوسازی ناوگان تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد

دویست و چهارمین جلسه شورای مسکن استان فارس با حضور اعضای آن در سالن شهید قاضی استانداری فارس و با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس برگزار شد.

در این جلسه وضعیت عملکرد شهرستان‌های استهبان، کوه‌چنار، رستم، پاسارگاد، خرمبید و فراشبند در نهضت ملی مسکن با حضور فرمانداران بررسی شد.

در بررسی آمار عملکرد نهضت ملی مسکن در ۳۷ شهرستان استان فارس، استهبان با رتبه ۳۶ در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، به عنوان شهرستان نخست استان در پایان سال انتخاب شده است به طوری‌که از عملکرد ۱۲ درصد در فروردین‌ماه به ۸۰ درصد عملکرد در پایان سال ۱۴۰۲ رسیده است.

همچنین در این جلسه عملکرد شهرستان‌های کوه‌چنار، رستم، پاسارگاد، خرمبید و فراشبند و مشکلات پیش روی آنان در حوزه مسکن بررسی و پیگیری شد.

ناصر رضایی، سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس در این جلسه با اشاره به تلاش‌های محمود طالبان مدیرکل پیشین این اداره‌کل، گفت: تا یک ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مسکن خواهیم بود و گره‌های موجود در حوزه مسکن استان گره‌گشایی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری خارجی در بخش زرشویی افغانستان
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تاجیکستان تشکیل می‌شود
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس