Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفت مسجد سلیمان در آرزوی رفع مشکلات برای دریافت باقی مانده کمک وزارت نفت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم نفت مسجد سلیمان که برای از سرگیری تمرینات اردویی را در تهران برپا کرده، به دلیل رفتار نامناسب مسئولان مجموعه ورزشی عصر انقلاب در احمدآباد مستوفی تهران، مجبور به ترک این مجموعه و برپایی اردو در هتل مشهد تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه نفت مسجد سلیمان که علیرغم اینکه برای برپایی این اردو و تامین هزینه‌های تست کرونا با مشکلات مالی زیادی روبرو بود، بدهی قبلی خودش با مجموعه انقلاب را تسویه کرده به طوریکه مسئولان این کمپ طی روزهای اخیر چکی را بابت مطالبات گذشته خودشان دریافت کردند اما به دلیل برخورد نامناسب مسئولان کمپ با یک تیم ورزشی، کلیه اعضای نفت مسجد سلیمان این مجموعه را ترک و به هتل مشهد در پایتخت نقل مکان کردند.

چندی پیش در راستای کمک وزارت نفت به تیم‌های نفتی، مبلغ 10میلیارد تومان در اختیار اداره ورزش و جوانان استان خوزستان قرار داده شد تا به تیم نفت مسجدسلیمان اختصاص پیدا کند اما از این مبلغ، تنها حدود 50درصد آن به حساب باشگاه واریز شده و ظاهرا به دلیل اختلاف نظر بین مبدا واریز کننده و اداره ورزش و جوانان، بقیه این کمک همچنان در حساب این اداره قرار دارد.

به همین خاطر مسئولان و مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان امیدوارند با رفع این مشکلات و اختلاف‌ها، بقیه کمک نفتی به حساب باشگاه واریز شود تا آن‌ها بتوانند هزینه‌های اسکان، حمل و نقل، انجام تست‌های پزشکی و ... را در اردوی تهران پرداخت کنند. در غیر این صورت شاگردان تارتار باید برای ادامه تمرینات به مسجدسلیمان برگردند.

باید دید که در روزهای اخیر چه اتفاقی می‌افتد و آیا با تامین هزینه‌های جاری، اردوی نفت مسجدسلیمان در تهران ادامه پیدا می‌کند یا اعضای این تیم مجبور به بازگشت به خانه می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت نفت نفت اردو تهران نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت

یزادنی در هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای پنجم لغایت هفدهم اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد بعد از حدود ۲۰۰ روز به اردو بازگشته و منتظر تعیین تکلیف کادر فنی و فدراسیون برای انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم است.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) ، مهدی ویسی (مازندران) و میلاد والی‌زاده (مازندران) ۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی (مازندران)، رضا مومنی (مازندران) و محمدرضا اسدی (تهران) ۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران)، عباس ابراهیم زاده (مازندران) و آرمین حبیب زاده (مازندران) ۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) و ابراهیم الهی (مازندران) ۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران)، حسین محمدآقایی (البرز) و امیرحسین حسینی (تهران) ۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) و عادل پناهیان (مازندران) ۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) و هادی وفایی پور (همدان) ۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) و مبین عظیمی (کردستان) ۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران)، کامران قاسم پور (مازندران) و مهدی حاجیلوئیان (همدان) ۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران)، رضا چراغی (مازندران) و مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)

سرمربی: محسن کاوه

مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی جو مربی بدنساز: عباس خدایاری ماساژور: سجاد امیری روانشناس: خسرو حمزه سرپرست: علی روحی کد خبر 746878

دیگر خبرها

  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • واکنش شهرداری به قطع درختان بوستان ستارخان
  • پشت پرده شایعه قطع درختان بوستان ستارخان چیست؟ | واکنش شهرداری منطقه به این شایعه