Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:53:12 GMT

توئیتر پست ویدئویی ترامپ را حذف کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۰۷۰۲

توئیتر پست ویدئویی ترامپ را حذف کرد

توئیتر پست ویدیویی ترامپ در مورد مرگ «جورج فلوید» را با عنوان نقض کپی رایت حذف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از ورایتی، یک ویدیو از کمپین انتخاباتی 2020 ترامپ که ناآرامی های مربوط به مرگ جورج فلوید را تقبیح می کند، دیروز پنجشنبه توسط توئیتر با استناد به ادعای نقض کپی رایت حذف شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش دیرهنگام مرکل به مرگ فلوید فرماندار سابق آمریکایی: برای آزادی مایکل وایت با مقام‌های ایران دیدار کردم ترام‍پ: ممنونم ایران فیلم/ پروفسور وست: ترامپ تبدیل به فرعون شده است بن سلمان تمامی خسارات آمریکا را برعهده می‌گیرد

پست توئیتری که حاوی ویدیوی تیم ترامپ بوده حالا این پیام را نشان می دهد: این محتوا در پاسخ به صاحب اصلی ویدیو و دارنده حق کپی رایت، غیرفعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توئیتر تصئیق کرد که درخواست رسمی از صاحب اصلی یکی از تصاویر موجود در ویدیو را دریافت کرده اما هویت دارنده کپی رایت را مشخص نکرده است.

این درحالیست که این ویدئو با عنوان «تسلّی، نه تنفّر» همچنان در یوتیوب، فیس بوک و اینستاگرام در دسترس است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم ترامپ آمریکا توئیتر مرگ کپی رایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند

ویدئویی از آزمایش‌های میدانی پهپادهای FPV انتحاری اوکراین منتشر شد که دوست و دشمن را تشخیص می دهند.   به گزارش عصر ایران به نقل از کانال پارتیزان؛ اوکراینی‌ها ویدئویی از آزمایش‌های میدانی پهپادهای FPV انتحاری منتشر کرده‌اند که دارای سیستم‌های خودکار پردازش تصویر و رهگیری هدف است.    بدین ترتیب تمام سامانه‌های اخلاگر رادیویی که با استفاده از جمینگ ارتباط اپراتور انسان با کوادکوپتر آنها را منحرف و دفع می‌کردند، در مقابله با این پهپاد ناکارآمد می شوند چرا که با قطع ارتباط میان اپراتور و این پهپاد، ادامه مسیر پرواز را کوادکوپتر انتحاری با استفاده از الگورتیم‌های پردازش تصویر و رهگیری هدف به طور خودکار انجام می‌دهد.   درنتیجه تهدیدات این پهپادهای خودکار انتحاری  باید با استفاده از سامانه‌های دفاع سخت، از جمله سامانه‌های امواج متمرکز مایکروویو، لیزر و انواع سامانه‌های ضدهوایی سرنگون کرد.    در جنگ اوکراین به نوبه خود با تهدیدات مدرن روبه‌رو هستیم حالا همین تهدیدات درحال بروزرسانی و پیشرفت هستند که چالش‌های خطوط مقدم را دو چندان می‌کند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • ویدئویی پربازدید از اجرای ترانه «تو محشری» امید در صداتو
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند