Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از آغاز ثبت نام آزمون دانش‌نامه/ گواهینامه دندان پزشکی از فردا خبر داد و گفت: آزمون کتبی دانش‌نامه/ گواهینامه دندان پزشکی، در روز دوشنبه مورخ ۲۱/ ۷ /۹۹ و آزمون شفاهی از روز سه شنبه تا پنج شنبه ۲۲ تا  ۲۴ مهرماه ۹۹ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات به پایان رسانده اند، باید از ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۷ خرداد ماه تا پایان روز جمعه ۲۳ خرداد به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

هاشمی نظری بیان کرد: داوطلبان باید در همین بازه زمانی نسبت به ثبت نام در سامانه  ibligat.behdasht.gov.ir هم اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی شامل تصویر اسکن شده از عكس ۳*۴ رنگی داوطلب و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است.

او با اشاره به مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور در آزمون دانشنامه و گواهینامه دندان پزشکی بیان  کرد:  مدارک لازم برای ثبت نام این دسته از داوطلبان شامل تصویر اسکن شده از عکس ۴*۳ رنگی داوطلب، تصویر اسکن شده از معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون، تصویر اسکن شده از صفحات اول و دوم شناسنامه و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است.

هاشمی نظری با اشاره به روش پرداخت هزینه شرکت در آزمون  دانشنامه و گواهینامه دندان پزشکی اظهار کرد: داوطلبان شرکت در آزمون به لینک پرداخت الکترونیک هزینه ثبت نام مراجعه و هزینه  شرکت در آزمون را بر اساس مبالغ مندرج در سایت با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت و کد پرداخت را دریافت کنند.

او ادامه داد: هزینه ثبت نام برای افرادی که برای نخشین بار در آزمون شرکت می کنند، یک میلیون ریال، برای افرادی که برای دومین بار در آزمون شرکت می کنند، ۲ میلیون ریال و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می کنند، ۴ میلیون ریال است.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآوری کرد: عکس ارسالی برای ثبت نام باید ۳۰۰*۴۰۰  پیکسل، با فرمت jpg و حجم ۱۰ تا ۱۰۰ کیلو باید باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صرفه جویی ارزی غذاودارو رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی شرکت در آزمون برای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار کوتاه استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فردا آخرین مهلت برای ثبت نام جاماندگان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ است.

جاماندگان از نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳، تا فردا ۳۰ فروردین فرصت دارند برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کنند.
---------
در جلسه شورای اداری شهرستان خمین از اقتدار نیرو‌های مسلح در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی قدردانی و بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح نور و تحقق شعار سال با مشارکت مردم تأکید شد.
---------
پایگاه بسیج فرمانداری آشتیان به یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی افتتاح شد.
--------
سال گذشته بیش از دو هزار و ۵۰۰ مورد بهینه سازی، سرویس چراغ برق و روشنایی معابر در شهرستان محلات انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • اخبار کوتاه استان مرکزی
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری فردا چهارشنبه آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا