Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان با بیان اینکه هم استانی های عزیز ایلامی همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند، گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان در شبانه روز گذشته به۱۱۳۵ نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۱۶ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به  ویروس کرونا در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته به تعداد ۱۱۳۵ نفر  افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد کریمیان» با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته  ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا ویروس در استان گزارش شده  و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه به ۷۰ نفر افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه مورد جدید فوتی متعلق به شهرستان ایلام است، تصریح کرد: در شبانه روز گذشته  در شهرستان ایلام ۴ نفر،  در شهرستان ایوان ۱ نفر، در شهرستان آبدانان ۲ نفر، در شهرستان چرداول ۶ نفر، در شهرستان بدره ۲ نفر و در شهرستان ملکشاهی ۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه بیشترین آمار ابتلا و فوتی مربوط به شهرستان ایلام است، افزود: تا کنون ۹۲۱ نفر از مبتلایان به کرونا در استان ایلام بهبود یافته و از مراکز درمانی و بیمارستان ترخیص شده اند و در حال حاضر نیز۳۰ نفر از مبتلایان در سطح بیمارستان های استان بستری هستند.

 

کریمیان بیان کرد:  تا کنون در شهرستان ایلام ۴۲۴ مبتلا و ۲۵ مورد فوتی، در شهرستان ایوان ۱۶۲ مبتلا و ١۶ مورد فوتی،  در شهرستان دهلران ۱۱۸ مبتلا و ۴ مورد فوتی،  در شهرستان مهران ۷۵ مبتلا و ۷ مورد فوتی، در شهرستان دره‌شهر ۷۱ مبتلا و ۶ مورد فوتی، در شهرستان آبدانان ۷۱ مبتلا و ۱ مورد فوتی، در شهرستان چرداول ۶۱ مبتلا و ۳ مورد فوتی، در  شهرستان بدره ۴۵ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان ملکشاهی ۴۰ مبتلا و ١ مورد فوتی، در شهرستان سیروان ۳۴ مبتلا و ٣ مورد فوتی و در شهرستان هلیلان ۳۴ مبتلا و بدون فوتی گزارش شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم استان همچنان باید به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته باشند، یادآور شد: رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک، ضرورت اجتناب ناپذیر این روزها و روزهای آینده است.     

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام  خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که ضمن خودداری از حضور و ترددهای غیرضرور در اماکن پرتردد، با رعایت اصول بهداشتی کادر درمانی و مدافعان سلامت را در قطع زنجیره انتقال کرونا یاری کنند.

                                                                         

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا ابتلا استان ایلام دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایلام استان ایلام مورد فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد ۹۱ نفر پارسال در این استان براثر عوارض ناشی از مصرف موادمخدر جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰درصد افزایش داشته است.

بنا بر این گزارش ۷۳ نفر از قربانیان اعتیاد به مواد مخدر مرد و ما بقی زن هستند و شهرستان‌های ساری با ۱۷، قائمشهر با ۱۱ و نور با ۸ فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

کارشناسان آسیب‌های اجتماعی می‌گویند حساسیت خانواده به رفتار فرزندان، تغییر رفتار همسر، برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از راه‌های گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه‌های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

طبق اعلام رسمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در دولت سیزدهم ۱۱۱ باند مخوف مواد مخدر در مازندران شناسایی و منهدم شده است

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
  • ردپای ژنتیک در اختلال وسواس
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور