Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@10:45:18 GMT

قیمت میوه افزایش یافت + جدول

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۰۹۴۸

قیمت میوه افزایش یافت + جدول

دارایی نژاد گفت: پیش‎بینی می‌شود با بازگشایی تالار‌ها و ازدیاد تقاضا برای خرید، نرخ میوه ۱۰ درصد افزایش یابد. به گزارش خبرنگار پول نیوز، مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار ، از ثبات نرخ اغلب اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته خبر داد و گفت: بنابر آمار تنها نرخ هندوانه نسبت به هفته گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او نرخ کنونی هر کیلو هندوانه را یک هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.
دارایی نژاد از ورود میوه‌های نوبرانه جدید به میدان خبر داد و گفت: هم اکنون هلو، شلیل، شبرنگ، آلو قطره طلا، گیلاس و زردآلو وارد میدان شده که به دلیل نوبرانه بودن ۵ درصد افزایش دارد.
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی نرخ هر کیلو زردآلو شیراز را ۲۰ هزار تا ۳۳ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ هر کیلو زردآلو کاشان ۱۰ هزار تا ۱۸ هزار تومان، گیلاس تلخک ۸ هزار تومان، گیلاس تک دانه ۳۵ هزار تومان، هلو پیش رس ۴ تا ۵ هزار تومان و هلو هسته جدا ۱۲ هزار تومان است.     او با اشاره به نرخ سایر میوه‌های تابستانه در بازار بیان کرد: درحال‌حاضر نرخ هر کیلو توت فرنگی جیرفت ۶ هزار تا ۱۵ هزار تومان، توت فرنگی کرج ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار تومان، گوجه سبز برغان ۸ هزار تا ۲۰ هزار تومان، گوجه سبز شمال ۴ هزار تا ۱۳ هزار تومان، ملون ۳ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، شاه پسند ۴ هزار تا ۷ هزار تومان و طالبی ۴ هزار تا ۸ هزار تومان است.     این مقام مسئول درباره تاثیر بازگشایی تالار‌ها بر بازار میوه گفت: همزمان با بازگشایی تالار‌های پذیرایی و ازدیاد تقاضا برای خرید پیش‌بینی می‌شود که نرخ میوه ۱۰ درصد افزایش یابد.
دارایی نژاد در پایان تصریح کرد: با بازگشایی رستوران‌ها و ازدیاد تقاضا برای خرید پیاز و سیب زمینی، نرخ هر کیلو محصول نسبت به هفته‌های قبل ۵۰۰ تومان رشد داشته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: میوه های نوبرانه بارفروشان میوه و تره بار صیفی قیمت دارایی نژاد درصد افزایش نرخ هر کیلو هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!

آفتاب‌‌نیوز :

با سری به سایت های فروش اینترنتی با آگهی های بسیاری روبرو خواهید شد که شرایط متفاوتی نیز دارند، برای مثال در یکی از آگهی ها فروشنده تضمین داده که شیر الاغ در حضور مشتری دوشیده می شود و هر کیلو آن با قیمت ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

اطلاعات در گزارشی نوشت: آگهی بعدی با تاکید بر فواید مصرف شیر الاغ و تضمین بر اصل بودن آن با قیمت هر کیلو ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

با کمی جستجو در آگهی ها شاهد فروش شیر خر با قیمت ۲ میلیون تومان نیز خواهیم بود.

در مجموع با سری به آگهی های اینترنتی شاهد فروش شیر الاغ با قیمت هر کیلو ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان خواهید بود.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید
  • قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید + جدول