Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نیسان و هوندا برای رفع مشکل برخی از مدل ها دست به کار شدند. آنها در مجموع قرار است مشکل 3.3 میلیون خودروی فروخته شده را حل کنند. 

به گزارش تین‌نیوز، در حالی که صنعت خودروسازی داخلی همچنان دچار مشکلات اولیه ای، حتی در بخش عرضه است، خودروسازی های بزرگ دنیا برای رفع مشکل چند مدل، از مالکان این خودروها خواستند تا خودروهایشان را برای رفع مشکل به نمایندگی ها ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید که مدل مد نظر نیسان، خودروی سدان نیسان آلتیما است که حدود 1.9 میلیون از آن فروش رفته است! قرار است این شرکت مشکل همه این خودروها را حل کند. همچنین شرکت هوندا نیز از ماکلان خودروی هوندا آکورد خود خواسته خودروهایشان را برای رفع «مشکل و نقص در پمپ سوخت» به نمایندگی ها ببرند. 

 

نیسان

شرکت خودروسازی نیسان موتورز ۱.۹ میلیون دستگاه از خودروهای سدان نیسان آلتیما را تحت تاثیر نقص در صندوق عقب فراخوان داده است.

به گزارش تین نیوز و به نقل از ایسنا، شرکت ژاپنی نیسان موتورز که بدون شک از بزرگترین و موفق ترین خودروسازان جهان به شمار می رود و سهم قابل توجهی از بازار فروش خودرو در کشورهای مختلف را به خود اختصاص داده است، با انتشار بیانیه ای جدید ۱.۹ میلیون دستگاه خودروی سدان نیسان آلتیما را در بازارهای مختلف خود فراخوانده است.

علت این فراخوان که برای چهارمین بار صورت گرفته است، باز شدن و پرش در صندوق عقب خودروهای مذکور به هنگام رانندگی است که می تواند در بسیاری از مواقع موجب کاهش دید و از بین رفتن ناگهانی تمرکز راننده و بروز سوانح ناحوار و تصادفات رانندگی شود.

طبق گزارش وبسایت سی نت، این فراخوان شامل مدل خودروهای ساخته شده در بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی می شود البته در بیانیه دیگری نیسان موتورز مدل خودروهای ساخته شده در بین سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ میلادی را نیز به این فراخوان اضافه کرده است.

 

هوندا

شرکت خودروسازی هوندا موتورز بالغ بر ۱.۴ میلیون دستگاه خودروی هوندا آکورا را به علت نقص در پمپ سوخت فراخوان داده است. 

به گزارش تین نیوز و به نقل از ایسنا، شرکت خودروسازی هوندا موتورز به تازگی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که ۱.۴ میلیون دستگاه خودروی هوندا آکورا که در بین سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ تولید و روانی بازارهای جهانی شده است، را تحت تاثیر مشکل و نقص در پمپ سوخت آن و به تبع آن کاهش شدید قدرت موتور خودرو فراخوان داده است. 

بر اساس وب سایت ctvnews، با اینکه هنوز هیچ گزارشی از تصادفات و سوانح رانندگی مشکل مذکور در خودروهای هوندا آکورد ثبت و گزارش نشده است، این شرکت از تمامی صاحبان خودروهای مذکور درخواست کرده که هر چه سریعتر به مراکز و نمایندگی های مجاز این شرکت ژاپنی در کشورهای خود مراجعه کنند کارشناسان مربوطه به برطرف کردن نواقص مذکور اقدام کنند. 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هوندا آکورد خودرو نیسان میلیون دستگاه برای رفع پمپ سوخت تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

زی‌سان: در ابتدای سال ۲۰۲۱، مدیرعامل شیائومی از سرمایه گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری این شرکت برای تولید خودروی برقی خبر داد. این شرکت در آگوست ۲۰۲۳، دامنه XiaomiEV.com را نیز ثبت کرد. حالا این غول فناوری از شروع تولید انبوه نخستین خودروی خود در نیمه اول ۲۰۲۴ خبر داده است.

شیائومی SU۷ توسط تیم طراحان به سرپرستی طراح سابق ب ام و یعنی Li Tianyuan شکل گرفته است. فرم بدنه این خودرو هم زیرنظر James Qiu طراحی شده که قبلا در شرکت مرسدس بنز مشغول بوده است.

tags # خودرو لوکس ، خودرو برقی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • سریعترین خودروهای سه سیلندر که عملکردشان شما را شگفت‌زده خواهند کرد (+عکس)
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان