Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: از شهریور سال گذشته گروهی از فیفا برای کار روی اساسنامه به ایران آمدند و روی برخی موارد اساسنامه سال ۹۰ نظر داشتند. من از ۱۰ فروردین سال جدید به فدراسیون بازگشتم و طبق همکاری با کمیته حقوقی و تدوین مقررات کار‌ها را برای اصلاح اساسنامه پیش بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته اخیر درباره ایراد‌های مختلف به جمع بندی رسیدیم، تا یکی دو ساعت دیگر اصلاحات مدنظر فیفا اصلاح می‌شود.

نبی ادامه داد: در بحث مجمع، در بخش استقلال ارکان قضائی فدراسیون و در بحث ماهیت فدراسیون طبق نظر فیفا عمل کردیم. همچنین با انعطاف وزارت ورزش، وزیر از مجمع فدراسیون فوتبال حذف شد.

او افزود: در بحث اساسنامه و افرادی که می‌خواهند نامزد شوند انعطاف خوبی به خرج دادیم. قانونی عمل کردن ما در تاریخ فدراسیون بی سابقه بود.

نبی گفت: بخش اعظمی از مواردی که در اساسنامه وجود دارد، نظر اعضای مجمع است. پس از اعلام نظر فیفا اساسنامه جدید را منتشر می‌کنیم.

او همچنین گفت: بحث تعلیق و تشکیل کمیته انتقالی منتفی است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: جلسه مربوط به لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه تشکیل شد. نظراتی که در این جلسه مطرح شد، به کمیته اجرایی می‌رود. به احتمال زیاد بازی‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

او افزود: تاریخ مدنظر برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا باید در کمیته اجرایی AFC تصویب شود. غرب آسیا مشکلی ندارد، اما درباره شرق آسیا جمع بندی نهایی انجام نشده است. فکر می‌کنم در این هفته تاریخ قطعی لیگ قهرمانان اعلام شود. ایران در منطقه سفید قرار دارد و دیگر نیازی نیست بازی هایش را در کشور ثالث برگزار کند.

نبی درباره لیگ برتر فوتبال نیز گفت: استنباط ما این است بازی‌های لیگ برتر هفته اول تیر شروع شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی محمد نبی لیگ قهرمانان آسیا اساسنامه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها

تیم ملی فوتسال ایران امروز به مدت یک ساعت دومین تمرین خود را در ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال تایلند را پیش از شروع جام ملت های آسیا برگزار کرد. 

ملی پوشان کشورمان فردا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان می‌روند و  در روز‌های ۱ و ۳ اردیبهشت  نیز به ترتیب با بحرین و کویت دیدار می‌کند.

بازی تمرینی و گرم کردن به صورت ۸ نفره در فضای رقابتی و توام با کُری‌خوانی بازیکنان برگزار شد که تیم اصغرحسن‌زاده در این رقابت به پیروزی رسید.

باقر محمدی و سعید مومنی دو گلر تیم ملی بسیار سرحال نشان دادند و در بازی تمرین و بعد از مهار هر ضربه برای بازیکنان کُری می‌خواندند.

شهاب سفال‌منش نکات فنی در خصوص تیم افغانستان و سبک بازی این تیم را با بازیکنان در میان گذاشت.

وحید شمسایی سرمربی تیم، دقایقی را به نرم دوی دور زمین پرداخت. او هنوز هم به حفظ آمادگی جسمانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا