Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: اصلاحیه اساسنامه انجام شد و به زودی برای فیفا ارسال می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمد‌مهدی نبی در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم اظهار کرد: به قبل زیاد ورود نمی‌کنم، اما از شهریور سال گذشته گروهی که روی اساسنامه کار می‌کردند، روی چند مورد آن نظر داشتند. با توجه به اینکه از 10 فروردین مسئولیت گرفتم، در کمتر از دو ماه با گروه تدوین مقررات توانستیم با نظر اعضای مجمع، پیشنهادات را وارد کردیم و نظرات هیئت رئیسه را نیز گرفتیم و برای فیفا ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: این مواردی که در شهریور سال پیش مطرح شد، یک بخش به ساختار فدراسیون بود، بخش دیگر به ارکان حسابرسی و انتخاباتی بود و بخش دیگر به اعضای مجمع اختصاص داشت. اصلاحیه‌ای که برای فیفا ارسال کرده بودیم، این موارد لحاظ شده بود. با توجه به نامه اخیر فیفا، اصلاحیه انجام خواهد شد و تا یکی دو ساعت دیگر ارسال می‌شود.

درباره حضور وزیر در اساسنامه قبلی که با بحث استقلال فدراسیون منافات داشت و حذف این مورد در اساسنامه جدید عنوان کرد: موارد مدنظر فیفا را رعایت کردیم و در این بخش مشکلی نداریم. در بخش ارکان مستقل هم موارد فیفا را رعایت کردیم. کار سنگینی داشتیم چون تعطیلات زیادی بود و بحث کرونا هم پیش آمد. 

دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به همکاری وزارت ورزش برای پیش نویس اساسنامه جدید گفت: وزارت ورزش انعطاف به خرج داد و از دوستان تشکر می کنم. 

وی همچنین، در خصوص انتخاب اعضای کمیته های قضایی مثل کمیته انضباطی و اخلاق خاطرنشان کرد: اعضای این کمیته ها را مجمع باید با رای گیری انتخاب کند. حتی کمیته حسابرسی هم همینطور است.

نبی با اشاره به ایجاد تغییرات در شرایط کاندیداهای ریاست فدراسیون تصریح کرد: در بخش اساسنامه و کسانی که می خواهند کاندیدا شوند، انعطاف خوبی به خرج داده شده است. بعد از بازگشت اساسنامه از فیفا آنرا منتشر می‌کنیم. طبق قانون رفتار کردیم که در تاریخ فدراسیون فوتبال کم سابقه و بی سابقه است. اعضای مجمع مشارکت کردند و بخشی اعظمی از مواردی که در اساسنامه آوردیم، نظرات اعضای مجمع است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال همچنین گفت: بعد از ارسال نظرات فیفا، مجمع فدراسیون را برگزار می کنیم و اساسنامه مصوب می شود. یک ماه زودتر آنرا برای اعضا ارسال می کنیم تا نظراتشان را بدانیم. کار خوبی شده و امیدواریم ختم به خیر شود. از اهالی ورزش که در فوتبال مسئولیت دارند خواهش می‌کنم ما را همراهی کنند تا از این مسیر به خوبی و به اتفاق عبور کنیم. داریم یک کار جمعی می کنیم و ان شاءالله نتایجش هم خوب باشد. 

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال درباره خطر تشکیل کمیته عادی سازی و خطر تعلیق فوتبال هم یادآور شد: نگرانی وجود ندارد. این حاشیه ها را باید کم کنیم! 

نبی در خصوص اینکه همواره این کارها در وقت اضافه انجام می شود، گفت: دقیقا! 

دبیر کل فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص احتمال برگزاری مسابقات لیگ برتر ادامه داد: برنامه ما این است که مسابقات را هفته اول تیر شروع کنیم تا باشگاه ها زمان بیشتری داشته باشند. البته این تصمیم به هیات رئیسه سازمان لیگ برمی‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اساسنامه فدراسیون محمد مهدی نبی کل فدراسیون فوتبال اعضای مجمع دبیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش "ورزش سه"، کاظم دستگردی ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از كانديداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند. با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوايل تيرماه مجمع انتخاباتی فدراسيون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامي ۱۳ نامزد انتخابات فدراسيون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابايی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. كمال جوانمرد
۶. عليرضا خسروی
۷. شهريار رحمانی اصل
۸. وحيده صوابيه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حميد گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت گرفت و در نهایت شادی پریدر که هم اکنون سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، در انتخابات ثبت نام نکرد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • وزیر ورزش: برای نگارش آیین نامه فیرپلی مالی به فدراسیون مجوز دادیم
  • وزیر ورزش: حمایت از فوتبال یک اصل اساسی است
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • کیومرث هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال کشور می شود
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، رئیس هیئت کردستان شد