Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور از دیروز تا ظهر امروز را 2 هزار و 886نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، کیانوش جهانپور ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلای کرونا در کشور با اشاره به افزایش تعداد بهبودیافتگان و رسیدن این تعداد به 129هزار و 741 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا گفت: برابر آزمایش‌های انجام‌شده از روز گذشته تاکنون 2 ‌هزار و 886 مورد دیگر به مبتلایان این ویروس افزوده شده است و از بین مبتلایان جدید، 517 مورد بستری و ۲هزار و 359 مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که تاکنون 167 هزار و 156 نفر از هم‌وطنان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، افزود: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته 63 نفر دیگر از هم‌وطنان جان خود را از دست داده‌اند که در مجموع و از روز شیوع ویروس کرونا در کشور تا به امروز ۸ هزار و 134 نفر در کشور فوت کرده‌اند و ۲ هزار و 573نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد تاکنون یک‌میلیون و 40هزار و 289  آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور همچنین گفت: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استانهای هرمزگان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، بوشهر و آذربایجان های شرقی و غربی در وضعیت هشدار قرار دارند و در ۲۴ ساعت گذشته در ۱۳ استان هیچ موردی از فوتی و در ۵ استان فقط یک مورد فوتی بر اثر کووید-۱۹ گزارش شده است.

انتهای پیام/۴۱۴۵

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا کیانوش جهانپور آخرین آمار مبتلایان کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، مرکز ملی آمار انگلیس اعلام کرد که در پی رکود اقتصادی در انگلیس، بیکاری در این کشور به بالاترین میزان در شش ماه اخیر رسیده است.

بنا به اعلام مرکز آمار انگلیس، این رقم بالاتر از پیش بینی های اقتصاددانان این کشور بوده است.

بنابراعلام مرکز ملی آمار انگلیس نرخ بیکاری در این کشور طی سه ماه منتهی به ماه فوریه امسال ۴.۲ درصد افزایش یافت که بالاترین نرخ در شش ماه گذشته است.

بر اساس این گزارش شمار افراد دارای شغل در انگلیس کاهش یافته و افراد غیرفعال اقتصادی، آنان که مشغول کار نیستند یا به دنبال کار هستند بیشتر شده است. اقتصاد دانان در انگلیس می گویند که این داده ها می تواند بانک مرکزی انگلستان را به کاهش نرخ بهره در تابستان تشویق کند.

با توجه به افزایش قیمت کالاهای مصرفی و پایین بودن دستمزدها در سایه تورم که بالاترین میزان طی دهه‌های گذشته است، انگلیس شاهد تشدید اعتصابات در بخش‌های اقتصادی و عمومی است.

به دلیل افزایش شدید قیمت انرژی و مواد غذایی، میانگین تورم در انگلیس به بالاترین میزان طی ۴۱ سال گذشته رسیده است.

کد خبر 6080110

دیگر خبرها

  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • آمار پایین اهدای عضو در کشور
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید