Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@17:50:36 GMT

هشدار ستاد دیه؛ خانم‌ها دسته چک نگیرند

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۱۲۵۳

هشدار ستاد دیه؛ خانم‌ها دسته چک نگیرند


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید اسدالله جولایی افزود: حدود 6 هزار زندانی جرائم غیر عمد کشور، محکومان مالی چک و ضمانت هستند. وی گفت: از مردم تقاضا داریم چک بلامحل صادر نکنند و در قبول ضمانت هم دقت داشته باشند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور تصریح کرد: در برخی پرونده‌ها، مرد نتوانسته به تعهدات مالی خود عمل کند و از همسرش خواسته دسته چک بگیرد که با صدور چک بلا محل، زن راهی زندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی گفت: برخی خانم‌ها برای چک و سفته در زندان هستند که از آن‌ها می‌خواهیم دسته چک نگیرند مگر آنکه فعالیت تجاری یا شرکت‌های ثبت شده داشته باشند.

وی افزود: برخی زن و شوهرها به دلیل صدور چک در زندان هستند و فرزندان آن‌ها سرگردان، که ما از مردم می‌خواهیم مطابق توان مالی خودشان تعهد پرداخت بدهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء بیماری کاوازاکی اردشیر مطهری مینیاپولیس ستاد دیه دسته چک سیروس عسگری قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء بیماری کاوازاکی اردشیر مطهری مینیاپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار قرمز/ استان‌های جنوبی آمادگی وقوع سیل را داشته باشند

ستاد مدیریت سیل وزارت نیرو با صدور هشدار قرمز، بر آمادگی مردم و دستگاه‌های اجرایی در استان‌های جنوبی برای وقوع احتمالی سیل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از از شرکت مدیریت منابع آب ایران، براساس اعلام ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم تا پنجشنبه سی‌ام فروردین ۱۴۰۳، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد مستعد وقوع سیلاب خواهند بود.

عمده سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان پیش‌بینی می‌شود.

البته جزایر هرمزگان نیز در کانون‌های بارشی قرار دارند.

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو اعلام کرد: توجه و اجرای ملاحظات توصیه شده ستاد مدیریت بحران وزارت نیرو توسط مسئولان مربوط و مردم ضروری است.

روز گذشته (یکشنبه) نیز ستاد سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای، نسبت به احتمال وقوع سیل در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان هشدار داد.

کد خبر 744945

دیگر خبرها

  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • ببینید | ضمانت جسد برای وام!
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • ایمن سازی مسیر رودخانه‌های در پی هشدار بارندگی
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران
  • هشدار کارشناس سازمان غذا و دارو؛ خانم ها، مراقب سربی که می بلعید باشید
  • صدور هشدار قرمز/ استان‌های جنوبی آمادگی وقوع سیل را داشته باشند