Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبی اعلام کرد که احتمالا لیگ قهرمانان آسیا در غرب آسیا به صورت متمرکز برگزار می شود.

طرفداری - مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درخصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال و برگزاری لیگ قهرمانان آسیا ارئه داده است.

نبی که در برنامه ورزش و مردم حضور داشت، در مورد اقدامات فدراسیون برای رفع مشکلات اساسنامه گفت:

به تاریخچه زیاد ورود نمی ‌کنم چیزی که مسلم هست، از شهریور سال گذشته گروهی که از فیفا روی اساسنامه کار می‌کردند،موضوعاتی بود که در اساسنامه ای که در سال 90 بع تصویب مجمع ریسده بود، روی چند مورد از آن نظر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه خود من از 10 فروردین از فدراسیون فوتبال مسئولیت گرفتم، کار را پیگیری کردیم در کمتر از دو ماه یا یک ماه و نیم با گروه تدوین مقررات توانستیم با نظر اعضای مجمع، پیشنهادات را وارد کردیم و نظرات هیئت رئیسه را نیز گرفتیم و درنهایت با جمع بندی که انجام شد، در زمان بندی ای که مصوب شده بود برای فیفا ارسال کردیم.

نبی درخصوص آخرین وضعیت برگزاری لیگ قهرمانان آسیا افزود:

این مواردی که در شهریور سال پیش گفته بودند، یک بخشی مربوط به به ساختار حقوقی فدراسیون بود که باید در چارچوب قوانین و مقررات کشور انجام می دادیم و یک بخشی هم مربوط به ارکان مستقل مثل ارکان قضایی، حسابرسی و انتخاباتی بود. در صورتی که باید کمیته ها هم در اساسنامه می آوردیم که آوردیم. یک بخش هم در خصوص اعضای مجمع اختصاص بود که اصلاحات در اساسنامه ای که فرستادیم، جمعا دیده شد جمعه گذشته آن ها نقطه نظراتی را عنوان کردند که باید ظرف این هفته باتوجه به جلسات که انجام شد، به جمع بندی رسیدیم. فکر می کنم تا یکی دو ساعت دیگر، اصلاحاتی که مدنظر فیفا بوده انجام شده و ارسال خواهد شد.

نبی ادامه داد:

دوستان ما در بخش صدور مجوز حرفه‌ای و سازمان لیگ . همینطور بخش بین الملل، ویدیو کنفرانسی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتند. نظراتی که در این باره دو روز پیش مطرح شد، آن چیزی که برای کمیته اجرایی خواهد رفت، به احتمال زیاد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در غرب آسیا به صورت متمرکز برگزار خواهد شد. البته ما پیشنهادات خود را توسط چهار باشگاه اخذ کرده بودیم که یک ماه قبل آن را ارسال کرده بودیم. به هرحال تاریخ نهایی باید در کمیته مسابقات تصویب شود و ایشالا نظرات کنفدراسیون فوتبال آُسیا را اعلام خواهیم کرد. ارزیابی صورت گرفته این است که در غرب مشکلی وجود ندارد، اما در شرق آسیا هنوز به جمع بندی نرسیده اند. امیدواریم ظرف هفته آینده، کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاریخ قطعی اعلام شود.

نبی در پایان افزود:

دو هفته پیش فیفا یک پروتکل نوزده صفحه ای اعلام کرد که مجمع هایی که در مسابقات بین المللی قرار دارند، بستگی دارد که مسابقات ملی آن ها شروع شده است یا نه. لذا این موضوع بیانگر آن است که همه همکاری کرده و مسابقات لیگ را شروع کنیم چون اصلا اخذ میزبانی های ما طبیعی است که با توجه اینکه مناطق سفیدی در کشور داریم، نیازی نیست در کشور ثالث مسابقات برگزار شود و باید این امتیاز را تماما و کمالا در اختیار داشته باشیم.

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین

به گزارش ورزش سه، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های العین و الهلال امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار شد و در نهایت با شکست 4-2 تیم عربستانی به پایان رسید.

این شکست در شرایطی برای الهلال رقم خورد که العین در نیمه اول موفق شد سه گل به ثمر برساند. این گل‌ها در دقایق 6، 26 و 38 توسط سفیان رحیمی وارد دروازه الهلال شدند.

با اعلام شبکه آماری اپتا، الهلال برای سومین بار در تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا در نیمه اول 3 گل دریافت کرد.

اپتا توضیح داد که این اتفاق اولین بار در سال 2010 برابر الغرافه قطر (3-0) و دومین بار در سال 2019 برابر السد قطر (3-2) رخ داده بود.

لازم به ذکر است دیدار برگشت الهلال و العین در تاریخ 23 آوریل برگزار خواهد شد و در این دیدار که در عربستان برگزار می‌شود، هر دو تیم برای صعود به دور بعد تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد